//
کدخبر: ۱۶۸۶۰۴ //

جواب دندان‌شکن ستاره استقلالی به توهین‌های مهرداد میناوند + عکس

مهاجم سابق استقلال و فعلی پدیده مشهد در پاسخ به صحبت‌های تمسخرآمیز میناوند، با انتشار پیامی در صفحه اینستاگرامش واکنش نشان داد.

جواب دندان‌شکن ستاره استقلالی به توهین‌های مهرداد میناوند + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

در مرحله یک چهارم جام حذفی ایران دو تیم پرسپولیس و پدیده در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که نهایتاً در پایان نود دقیقه دو تیم به تساوی یک بر یک رسیدند تا بازی به وقت‌های اضافه برود.

پرسپولیس و پدیده در وقت‌های اضافه هم راه به جایی نبردند تا در نهایت ضربات پنالتی تعیین کننده تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی باشد. اما ضیافت پنالتی‌ها به نفع تیم میزبان به پایان رسید و پرسپولیس موفق شد به مرحله بعد برود و حریف سپاهان اصفهان شود.

از مجموع چهار پنالتی که پدیده زد، تنها بهنام برزای بود که توانست دروازه پرسپولیس را باز کند. برازی بعد از به ثمر رساندم گل خوشحالی عجیب و غریبی کرد که پشتک‌‎های پی‌در‌پی را به نمایش گذاشت. این حرکت مهاجم پدیده با انتقاد مهرداد میناوند رو‌به‌رو شد. میناوند با انتشار پیامی کنایه‌آمیز اعلام کرد احتمالاً هنوز آن بازیکنی که پشتک می‌زد در حال ادامه این کار در وسط زمین بعد از باخت پدیده است.

-5195

بهنام برزای پس از پایان بازی اعلام کرد قصد ناراحت کردن کسی را نداشته است و از این بابت از هوادارن پرسپولیس عذرخواهی کرد. اما مهام پدیده نسبت به صحبت‌های میناوند واکنش تندی را بروز داد و با انتشار پیامی در صفحه شخصی‌اش میناوند را آدمی بدون شخصیت و ثبات روانی خواند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۶۰۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان