//
کدخبر: ۱۶۸۱۹۸ //

پوکر برانکو در جام حذفی یا کسب موفقیتی‌جدید!

سرمربی پرسپولیس آمار خوبی در جام حذفی ندارد.

پوکر برانکو در جام حذفی یا کسب موفقیتی‌جدید!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس فردا حوالی عصر در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل خود در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی ایران به مصاف تیم آماده پدیده مشهد می‌رود.

برانکو ایوانکوویچ، مربی محبوب سرخ‌ها طی چند فصل حضور خود در ایران برخلاف داشتن کارنامه‌ای بسیار موفق در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا، هرگز نتوانسته در جام حذفی قد علم کند و تیم او در دوره‌های مختلف از تیم‌هایی عجیبی شکست خورده‌ است.

در اولین سالی که برانکو وظیفه هدایت کِشتی پرسپولیس را برعهده داشت، بادبان‌های این تیم توسط ذوب‌ آهن در جام حذفی برچیده شد. البته سرخ‌پوشان در این دیدار با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کردند، سوشا مکانی دروزاه‌بان اول آن‌ها به دلیل محرومیت مهمترین غایب تیم بود، در همان دقایق ابتدایی بازی هم داور مسابقه  به اشتباه ایمان صادقی را با کارت زرد جریمه کرد. با این وجود تیم برانکو 90دقیقه برابر حریف صاحب نام خود دوام آورد ولی تیم میزبان در وقت‌های اضافه بازی اولین تجربه تلخ برانکو را در این تورنمنت خلق کردند.

دومین دوره حضور برانکو در جام حذفی ایران تلخ‌ترین شکست پرسپولیس در چند سال اخیر را به همراه داشت به نحوی که هواداران تیم رقیب هنوز هم حذف شدن سرخ‌پوشان برابر تیم دسته دومی را سوژه می‌کنند. کاروان پرسپولیس به صورت نصفه‌نیمه  به شیراز سفر کرد و همین موضع باعث شد آن‌ها در ضربات پنالتی از  تیم گمنامی چون قشقایی شکست بخورند.

برانکو فصل قبل جام حذفی را فدای بازی‌های مهم‌تر در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا کرد، سرخ‌پوشان در دوره پیشین در ضربات پنالتی مقابل صنعت نفت آبادان شکست خوردند تا برانکو در حذف شدن هت‌تریک کند.

این فصل شرایط کمی متفاوت است و هوادران این تیم انتظاری کمتر از قهرمانی از تیمشان ندارند، چرا که دیگر نه از فشار بازی‌ها خبر هست نه از محرومیت و مصدومیت و نداشتن بازیکنان اصلی، اتفاقاً پرسپولیس پس از پایان یافتن محرومیت‌اش از فصل نقل‌وانتقالات در حال حاضر یکی از تیم‌های کهکشانی فوتبال ایران محسوب می‌شود و به همین خاطر هوادران در سه دیدار باقی مانده از جام حذفی انتظاری جز پیروزی از تیمشان ندارند.

پرسپولیس فردا از ساعت 17:00 به مصاف پدیده مشهد خواهد رفت و درصورت پیروزی در این دیدار باید در مرحلۀ نیمه‌نهایی به مصاف سپاهان برود.

گفتنی است که پیش از این تیم فوتبال داماش گیلانیان با خلق یک شگفتی در آن سوی نمودار درختی جام حذفی به فینال رسیده است.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۸۱۹۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان