تاریخ انتشار: 1397/11/28 10:30
کد خبر: 109775

چرا درخواست عادل فردوسی اجابت نشد؟

مدیر بازاریابی سازمان لیگ فوتبال ایران گفت: چرا درخواست عادل فردوسی پور برای کارشناسی پرداخت حق پخش تلویزیونی اجابت نشد.
چرا درخواست عادل فردوسی اجابت نشد؟

صادق درودگر در گفت و گو با خبرنگار در مورد انتقادهایی که از سازمان لیگ برای پرداخت نکردن پول به باشگاه های لیگ دسته اولی مطرح شده، گفت: فوتبال را مجمع عمومی اداره می کند و  مصوبات هیات رئیسه فدراسیون فوتبال اجرایی می شود. نحوه استفاده تیم های لیگ دسته اولی از درآمدهای تبلیغات محیطی دیده شده است.همچنین مبلغی که برای تیم های لیگ برتری از تبلیغات محیطی در نظر گرفته هم مد نظر من و همکاران در سازمان لیگ نیست اما در شرایطی قرار گرفته ایم که با سه چهار بحران مواجه شده ایم.

وی افزود: شرایطی که قراردادهای قبلی فشارهای زیادی به ما در  امر تامین درآمد تبلیغات محیطی وارد آورده است. دادگاه های مختلف، پیگیری های مختلف که صبر و طاقت را از ما بریده و ما دچار مشکل شده ایم. زیان انباشته مالیات های سال های گذشته آسیب زده به نحوه پرداخت تبلیغات محیطی  در سال جاری، در حالیکه درآمدهای ما در سال جاری از تبلیغات محیطی درآمدهای بسیار خوبی است اما به خاطر هزینه هایی که برگزاری مسابقات لیگ برتر دارد و اعزام داوران، ناظران دارد. اداره فوتبال کشور وسازمان لیگ  دست مان را بسته و پرداخت های مالیاتی که گفتم.

درودگر تصریح کرد: یک نکته خیلی جالب که وجود دارد این است که بخش اصلی درآمدهای ما باید از طریق حق پخش تلویزیونی محقق شود و حق پخشی که صدا و سیما باید به ما بدهد بعد همان برنامه های تلویزیونی  به ما حمله می کنند که این واقعا نوبرش است! اگر واقعا کارشناسی می کنید و کارشناس فوتبال هستید که هستید بیاید به این موضوع حق پخش تلویزیونی برسید چرا عادل فردوسی پور بارها و بارها در برنامه 90 جهت بررسی و کارشناسی حق پخش تلویزیونی دعوت کرد اما نتیجه ای حاصل نشد و خواسته اش اجابت نشد. بحث اصلی اینجاست که در فوتبال دنیا بیش از 63 درصد در آمدها از محل حق پخش تلویزیونی تامین می شود که در ایران این اتفاق رخ نمی دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48agzw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درودگر:کسانی که قانون حق پخش را اجراء نمی کنند،مرتکب جرم می شوند!