//
کدخبر: ۱۶۷۷۸۷ //

رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان اعلام استارت لیست مسابقات مارپیچ کوچک بانوان

فردا (شنبه 27 بهمن) از ساعت یازده به وقت محلی اُوره سوئد، چهار بانوی ملی پوش ایران در رقابت‌های مارپیچ کوچک به مصاف حریفان خود می‌روند.

رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان
اعلام استارت لیست مسابقات مارپیچ کوچک بانوان
به گزارش فرتاک نیوز،

 بر همین اساس فروغ عباسی با شماره 82، عاطفه احمدی با شماره 85، مرجان کلهر با شماره 87 و صدف ساوه شمشکی با شماره 89 در خط شروع مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی اُوره سوئد با سرمربیگری سمیرا زرگری حضور پیدا می‌کنند. 

با اعلام لغو مسابقه انتخابی از سوی برگزارکنندگان رقابت‌ها، هر چهار بانوی ایران در رقابت‌های نهایی مارپیچ بزرگ شرکت خواهند کرد.

در این مسابقه 97 اسکی باز در خط شروع حاضر خواهند بود.

 فردا (شنبه 27 بهمن) از ساعت یازده به وقت محلی اُوره سوئد، چهار بانوی ملی پوش ایران در رقابت‌های مارپیچ کوچک به مصاف حریفان خود می‌روند.  

 در پایان مانش نخست رقابت‌های اسکی آلپاین قهرمانی جهان در رشته مارپیچ بزرگ، پوریا ساوه شمشکی نماینده جمهوری اسلامی ایران در این مسابقه با مدت زمان یک دقیقه و 26 ثانیه و 86 صدم ثانیه در جایگاه هفتادم قرار گرفت و از رسیدن به مانش دوم این مسابقات بازماند. 

در این مسابقه 98 اسکی باز در خط شروع مسابقه حضور داشتند. 

در این مسابقات و در پایان مانش نخست الکس پینتورو (فرانسه) با مدت زمان یک دقیقه و 9 ثانیه و 97 صدم ثانیه اول شد، مارسل هرشر (اتریش) با 10 صدم ثانیه اختلاف نسبت به نفر نخست، دوم شد و هنریک کریستوفرسن (نروژ) با 18 صدم ثانیه اختلاف با نفر نخست عنوان سوم را کسب کرد.
مانش دوم این مسابقه با حضور 60 اسکی باز برتر مانش نخست تا ساعتی دیگر برگزار می‌شود. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: فارس
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۷۸۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان