//
کدخبر: ۱۶۷۷۳۶ //

شکایت مدیرعامل باشگاه کارون از فرهاد کاظمی

مدیرعامل باشگاه کارون خرمشهر گفت: صحبت‌های فرهاد کاظمی را پیگیری قضایی می‌کنم.

شکایت مدیرعامل باشگاه کارون از فرهاد کاظمی
به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از مسابقات هفته بیست و سوم لیگ دسته اول فوتبال، تیم های بادران و کارون اروند در خرمشهر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برد ۲ بر یک کارون به پایان رسید. این بازی حواشی زیادی داشت و در آن درگیری های زیادی بین دو تیم و تماشاگران رخ داد.

همین مسئله انتقاد فرهاد کاظمی از مدیرعامل کارون و حاشیه های مسابقه را در پی داشت. وی با بیان اینکه او را تهدید کرده اند با «دستبند» می برند، اعلام کرد که نماینده مردم در مجلس باید به فکر گرفتن حق مردم شهرش باشد نه اینکه به برادرش (مدیرعامل کارون خرمشهر) «عربده کشی» یاد بدهد.

امیر سامری مدیرعامل باشگاه کارون در واکنش به این صحبت ها گفت: فرهاد کاظمی را در مراجع قضایی به خاطر تهمت هایی که به من و برادرم زد خواهم خواست.

وی با تشریح اتفاقات رخ داده در این بازی ادامه داد: در دقیقه ۵ بود که فرمانده نیروی انتظامی از من خواست برای آرام کردن تماشاگران با آنها صحبت کنم. در جایگاه ویژه بودم که ظاهرا داور توپی را خطا نگرفت و تماشاگران معترض شدند. از دقیقه ۷ اوضاع به هم ریخت.

مدیرعامل کارون خرمشهر خاطرنشان کرد: حرکت داور مورد اعتراض کادر فنی ما قرار گرفت. من هم کنار نیمکت تیم رفتم و خواستم تیم را آرام کنم و با داور هم گفتگو کردم.

سامری تصریح کرد: خوب شد فرهاد کاظمی نگفت ما را شکنجه کردند! انگار یادشان رفته است که در اسلامشهر چاقو روی گردن بازیکنان ما گذاشتند و اگر ۵ میلیون تومان نمی دادیم از شهر بیرون نمی آمدیم!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۷۳۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان