//
کدخبر: ۱۶۷۶۳۲ //

حامد حدادی: فعلاً کدورت‌ها را کنار می‌گذارم و می‌آیم/ مشکلات را حل نکنیم و متحد نباشیم ضرر می‌کنیم

حامد حدادی،‌ ملی‌پوش بسکتبال ایران اعتقاد دارد، حل نشدن مشکلات و عدم اتحاد اهالی این رشته ورزشی در نهایت به ضرر بسکتبال کشورمان تمام خواهد شد.

 حامد حدادی: فعلاً کدورت‌ها را کنار می‌گذارم و می‌آیم/ مشکلات را حل نکنیم و متحد نباشیم ضرر می‌کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حامد حدادی عصر امروز (پنجشنبه) درباره تصمیمش برای بازگشت به تیم ملی بسکتبال در آستانه مسابقات انتخابی جام جهانی 2019 اظهار داشت: همه مرا می‌شناسند و می‌دانند با هر مشکل و آسیبی برای تیم ملی بازی کرده‌ام. مشکلاتی پیش آمد، اما این کدورت‌ها را فعلاً برای کشورم، پرچم، بسکتبال ایران و ورزش ایران کنار می‌گذارم.

سنتر تیم ملی بسکتبال افزود: کادر فنی و مربیان با من تماس گرفتند و خواستند که بیایم. یکسری شرایط بود که نشد. دوست داشتم بیایم، اما نشد. چون بحث پرچم کشورم بود نمی‌شد نیایم. به همین دلیل تأکید می‌کنم فعلاً کدورت‌ها را کنار می‌گذارم و می‌آیم. با ارسلان کاظمی هم تماس بگیرند با قدرت می‌آید. من هم تصمیم گرفتم با قدرت بیایم و بازی کنم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران همچنین گفت: بازی مهمی داریم و تمام تمرکزم را برای کشورم می‌گذارم. تمام تلاشم این است که در بهترین شرایط بازی کنم.

حدادی تأکید کرد: من نه قبلاً و نه الان برای هیچ شخصی بازی نکرده‌ام و نمی‌کنم. هر بار وارد زمین شده‌ام برای کشورم و بسکتبال ایران بوده است و همیشه باقدرت و باتعصب بوده‌ام. قطعاً تمام تلاشم کمک کردن بوده است. متأسفانه مشکلاتی بوده است و امیدوارم حل شود که اگر نشود دودش به چشم بسکتبال می‌رود.

وی افزود: مشکلات را حل نکنیم و متحد نباشیم خودمان ضرر می‌کنیم و بسکتبال ضربه می‌خورد. امیدوارم اتحادمان دوباره برگردد.

حدادی همچنین گفت: کدورت‌ها همچنان هست و امیدوارم حل شود. من نیز همچنان پشت ارسلان هستم. الان هم با او صحبت کردم و از ته دل دوست دارم برگردد. اکنون هم برای پرچم ایران این تصمیم را گرفتم که ‌بازی کنم.

وی درباره دو دیدار پیش روی تیم ملی گفت: درباره بازی‌ها هم فعلاً صحبت نکنم، بهتر است. کدورت‌ها هست و من فعلاً آنها را برای مردم و بسکتبال کشورم کنار می‌گذارم و روی تیم ملی تمرکز می‌کنم. تلاش می‌کنم بهترین نمایش را داشته باشم.

حدادی ادامه داد: در هر دو مسابقه پیش رو میزبان هستیم و ان‌شاءالله جشن صعود بگیریم. دوست دارم مردم بیایند و بازی‌ها را از نزدیک ببینند. تماشاگران با تمام وجود حمایت کنند تا بازی‌های جذابی شود و بتوانیم برنده شویم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۶۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان