//
کدخبر: ۱۶۷۵۸۴ //

تماس عجیب بازیکنان استقلال و پرسپولیس

بسیاری از بازیکنان استقلال و پرسپولیس دوستان قدیمی یکدیگر هستند و در عین رقابتی که در زمین دارند رفاقتی دیرینه در خارج از دنیای فوتبال با هم دارند.

تماس عجیب بازیکنان استقلال و پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

 یکی از مشکلاتی که دو تیم بزرگ پایتخت در فصل جاری با آن دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند، معضلات مالی و پرداختی‌های نسبتاً کم به کادر فنی و بازیکنانشان می‌باشد.

در این بین اتفاق جالبی افتاده است که بر می‌گردد به رفاقت بازیکنان دو تیم که در خارج از میدان فوتبال با هم دوست هستند و با یکدیگر ارتباط دارند. در روزهای اخیر تماس‌هایی بین بازیکنان دو تیم ردوبدل شده تا در مورد میزان دریافتی بازیکنان دو تیم اطلاعاتی از یکدیگر بگیرند. در همین ارتباط یکی از بازیکنان پرسپولیس با چاشنی خنده در این مورد اظهار کرد:

با بچه‌های استقلال کم‌و‌بیش رفیق هستیم و با یکدیگر ارا داریم. در صحبت‌هایی که با هم داشتیم تقریباً می‌شود گفت دو تیم مثل هم دریافتی داشته‌اند. چیزی حدود 30 تا 35 درصد دریافتی بازیکنان هر دو تیم در این فصل بوده است. البته نباید فراموش کنیم که رقم قرارداد هر بازیکن با دیگری متفاوت است پس قطعاً در واریزی‌ها هم تفاوت وجود دارد. مشکلی که وجود دارد در پیش‌خور کردن پو‌ل‌هایی که اسپانسر پرداخت کرده و صرف هزینه‌های دیگر شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۵۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان