//
کدخبر: ۱۶۷۰۲۵ //

گروسیان: من غربی ام و پرسپولیسی ها شرقی

استقلال خوزستان که از دو بازی دور برگشت هیچ امتیازی نگرفته است برای بازی حساس روز پنجشنبه اش برابر پرسپولیس به اردو رفته است.

به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال خوزستان که با توجه به کسر شش امتیاز هنوز در قعر جدول با دیگر تیم ها فاصله دارد در نیم فصل دوم نیز در دو بازی برابر ماشین سازی و پدیده شکست خوردند تا کماکان این تیم اولین شانس سقوط تا این زمان باشد. فرزین گروسیان دروازه بان استقلال خوزستان درباره شرایط تیمش قبل از بازی روز پنجشنبه گفت:« ما الان برای بازی با پرسپولیس در اردو هستیم. خداراشکر اوضاع تیممان خوب است و بچه ها برای این بازی خیلی انگیزه دارند.» او درباره دو شکست تیمش گفت:« ما به خاطر شرایطی که تیممان داشت تمرینات را دیر شروع کردیم و کمی در بدنسازی عقب افتادیم . همچنین ما چند بازیکن خوب مثل ایمان مبعلی و یونس دلفی را از دست دادیم و نتوانستیم بازیکن جدیدی هم بگیریم. با این وجود همه دیدند که ما در دو بازی برابر ماشین سازی و پدیده بدشانس بودیم و توپهایمان گل نمی شود.»

 

با امید و احمد و سروش رفاقت دارم

فرزین گروسیان یکی از بازیکنان مازنی فوتبال ایران و از معدود شمالی های حاضر در استقلال خوزستان است اما با حضور او تعداد زیاد مازندرانی های پرسپولیس به نظر می رسد این بازی از این نظر نیز می تواند جالب باشد. دروازه بان استقلال خوزستان با تایید این موضوع گفت:« با امید(عالیشاه)، احمد (نوراللهی) و سروش( رفیعی ) دوست هستم اما رابطه ام با امیدعالیشاه در بین پرسپولیسی ها بهتر از همه است چون با امید در تراکتور همبازی بودم و در دوران نوجوانی هر دو ما در تیم سیزده ساله های مازندران بازی می کردیم.» او با اشاره به حضور مازنی های پرسپولیس در این بازی گفت:« پرسپولیس مازنی زیاد دارد  اما آن ها نمی توانند پنجشنبه مازندرانی صحبت کنند چون هرچه بگویند قطعا برای همتیمی هایم ترجمه می کنم(می خندد)»

او  در این باره که آیا با هیچکدام از شمالی های پرسپولیس همشهری است گفت:« نه من بچه کلارآباد و متل قوو شاید تنها فوتبالیست غرب مازندران باشم اما پرسپولیسی ها بچه های شرق مازندران هستند. کلا بیشتر ورزشکاران به نام مازندران از شرق استان می آیند.» گروسیان در ادامه با اشاره به بازی پنجشنبه افزود:« به نظرمن بازی با پرسپولیس بازی قشنگی می شود. بچه های ما انگیزه بالایی دارند چون این بازی پخش مستقیم دارد و می توانیم خودمان را نشان بدهیم.» او همچنین اضافه کرد:« ما در هفته های اول قرعه خیلی سختی داشتیم اما بعد از بازی با پرسپولیس بازی هایمان آسانتر می شود و امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.»

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۷۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان