//
کدخبر: ۱۶۶۶۹۴ //

بازیکن کلیدی پرسپولیس فاش کرد

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: شرایطی قبل از بازی به وجود آوردند که طبیعی نبود و همین اتفاقات تمرکز ما را به هم ریخت.

بازیکن کلیدی پرسپولیس فاش کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

کمال کامیابی‌ نیا در خصوص اتفاقات روز گذشته که در ورزشگاه غدیر اهواز رخ داد، گفت:

    همه دیدند که چه شرایطی قبل از بازی برای ما رقم زدند که این مسائل باعث شد تا تمرکز کلیه بازیکنان از بین برود و ذهن ما به هم ریخت. مطمئناً این اتفاقات طبیعی نیست و شاهد هستیم که چه جوی علیه پرسپولیس به راه انداختند و هجمه‌ای به راه افتاده تا ما را زمین بزنند.

وی ادامه داد:

    همه کسانی که فوتبال را می‌فهمند دیدند که امروز در زمین چه اتفاقاتی رخ داد اما با همه این شرایط ما فوتبال خودمان را انجام می‌دهیم و وارد این مسائل نمی‌شویم و همه چیز امروز در زمین بازی مشخص بود. ما هر چه تلاش کردیم حریف برخی اتفاقات بیرونی نشدیم و زور ما به اتفاقات بیرون زمین نرسید. ما خواستار این مسأله هستیم که مسئولان باشگاه هر چه زودتر به این اتفاقات ورود کنند و باید مشخص شود که چرا این اتفاقات امروز رخ داد. باید مشخص شود که چرا ما را در اتوبوس حبس کردند و اجازه ندادند وارد ورزشگاه شویم. اتفاقات امروز طبیعی نبود و اتفاقاتی رخ داد که اجازه نداد ما برنده شویم.

کمال کامیابی‌ نیا افزود:

    اگر این بازی مجوز برای برگزاری بازی داشته که چرا صحبت از لغو آن مطرح شد و اگر بازی مجوز نداشته چرا به ما اعلام شد تا به اهواز برویم؟ متأسفانه اتفاقات امروز غیرطبیعی بود و تمرکز ما را به هم ریختند.

کمال کامیابی‌ نیا گلزن تیم پرسپولیس در بازی امروز مقابل فولاد درباره صحنه پنالتی که رضا کرمانشاهی آن را سوت زد،‌گفت:

    همه کارشناسان گفته‌اند که آن پنالتی درست نبوده و مشخص نیست که آقای کرمانشاهی چه چیزی را سود زده است. در آن صحنه من به سمت داور بازی رفتم و به او گفتم که چه چیزی را پنالتی گرفتید؟ داور به من گفت من پنالتی نگرفتم بلکه داور خط پنالتی گرفت. بعد از صحبت‌های کرمانشاهی به سمت داور خط رفتم و به او گفتم که چرا پنالتی گرفته اما او گفت که کرمانشاهی برای پنالتی سوت زده است! متأسفانه اتفاقات امروز فوتبالی نبود و ما روی اتفاقات غیرفوتبالی باختیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۶۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان