//
کدخبر: ۱۶۶۱۵۷ //

آذری:بعضی ها در قالب دوست از دشمن خطرناک‌ترند/حتما باید یک نفر در ذوب آهن کشته شود؟

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن با بیان اینکه این باشگاه تحت فشار شدیدی قرار دارد، گفت: حتما باید یک نفر در ذوب آهن کشته شود تا داوران از این موضع خود دست بردارند؟

آذری:بعضی ها در قالب دوست از دشمن خطرناک‌ترند/حتما باید یک نفر در ذوب آهن کشته شود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آذری در خصوص آخرین وضعیت مصدومیت محمدرضا خلعتبری و اینکه گفته می شود این بازیکن رباط صلیبی پاره کرده است، گفت: من شب گذشته با دکتر کیهانی صحبت کردم. قرار شد خلعتبری صبح شنبه یک MRI اورژانسی بگیرد و سپس دکتر اظهارنظر کند. ما الان نمی توانیم حرفی بزنیم و بر اساس شواهد قضاوت داشته باشیم. نمی خواهم مثل کسانی باشم که بدون تخصص درباره هرچیزی نظر می دهند.

وی ادامه داد: کارشناسان داوری همه تایید کردند که روی خلعتبری چه خطایی رخ داد. حتما باید یک نفر در ذوب آهن کشته شود تا داوران متوجه شوند تیمی به اسم ذوب آهن هم وجود دارد؟  تمام این اتفاقات به خاطر عناد با شخص سعید آذری است. خب شهامت داشته باشند بگویند از ذوب آهن بروم.

آذری تاکید کرد: هرچه می گوییم تشویش اذهان عمومی تلقی می شود. چیزی که کارشناسان داوری هم آنرا تایید می کنند، کجایش تشویش اذهان عمومی است؟ مشکل اینجاست که می خواهند حقیقت را جور دیگری جلوه بدهند.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن خاطرنشان کرد: بعد از بازی با نساجی آقای اکبریان گفت خیلی ناراحتی؛ گفتم به خاطر نتیجه نیست به این دلیل است که خلتعبری آسیب دیده. ما روی این بازیکن حساب کرده بودیم. همانطور که گفتم تا یک نفر در ذوب آهن کشته نشود، آقایان از این مواضع دست بر نمی دارند.

آذری در ادامه در پاسخ به این سئوال که آیا بعد از صحبت هایش درباره باشگاه استقلال اتفاق جدیدی در پرداخت پول انتقال مرتضی تبریزی رخ داده است یا خیر؟ تصریح کرد: چند روز پیش بعد از صحبت هایی که کردم و نامه ای که منتشر شد، آقای فتحی پیدایش شد و چه خوب هم پیدا شد! استقلال هم روز گذشته نتیجه گرفت و خوشبختانه نتوانستند توپ نتیجه نگرفتن را به زمین ذوب آهن بیاندازند.

وی افزود: باید بگویم«همدان دور است و میدان نزدیک». همه امتحانمان را پس می دهیم. یک مدیر وقتی تعهدی می دهد باید تا قدم آخر پیش برود. بیانیه ای که باشگاه استقلال داد سراسر خلاف واقع بود. هنوز اتفاق خاصی در پاس شدن چک های مرتضی تبریزی رخ نداده است و تا آخر پیگیر حق و حقوقمان هستیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره پرونده شکایت از رضا شکاری و انتقال او به تیم روسی هم گفت: در حال پیگیری پرونده هستیم. بر اساس قوانین فیفا طرفین حق افشاکردن جزئیات شکایت خود را ندارند. ما هم منتظریم تا دفاعیات تکمیل شود. شکاری در مصاحبه ای اعلام کرده بود ۱۰۰ هزار دلار ذوب آهن روی میز است ولی ما علاوه بر این پول، دنبال حق و حقوق باشگاه ذوب آهن هم هستیم.

آذری در پاسخ به سئوالی مبنی بر شرایط تیم قبل از شروع مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و دیدار با الکویت، گفت: هیچ قولی برای پیروزی در بازی‌های پلی آف آسیا نمی دهم. سخت ترین دوران مدیریتی را طی می کنم. باشگاه شدید تحت فشار است. فقط به برخی اعلام می کنم عناد ورزی و دشمنی با سعید آذری را مستمسک ضربه زدن به باشگاه قرار ندهید. بعضی ها در قالب دوست از دشمن خطرناک‌ترند و به دنبال نابودی باشگاه هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان