//
کدخبر: ۱۶۶۰۷۹ //
ستایش مارسیال از بازی پوگبا

بازگشت دوباره ستاره سرخ پوشان به روزهای اوج

آنتونی مارسیال، ستاره منچستریونایتد، پیش از بازی فردای این تیم مقابل فولهام، به تمجید از پول پوگبا پرداخت و گفت حالا دوباره پوگبای واقعی را می‌بینیم که می‌تواند یونایتد را به موفقیت‌های بزرگی برساند.

 بازگشت دوباره ستاره سرخ پوشان به روزهای اوج
به گزارش فرتاک نیوز،

آنتونی مارسیال، ستاره خط تهاجمی منچستریونایتد که به تازگی قرارداد جدیدی با این باشگاه امضا کرده، در آستانه بازی فردای این تیم در لیگ برتر، در مقابل فولهام، به ستایش از پل پوگبا پرداخت و مدعی شد پوگبا دوباره به روزهای اوجش بازگشته و می‌تواند یونایتد را به موفقیت‌های بزرگی برساند.

مارسیال به شبکه اسکای گفت:" همه می‌دانیم پوگبا چه کیفیتی دارد. پوگبای واقعی را این روزها دوباره می‌بینید. چون حالا برای بازی کردن آزاد است و امیدوارم درخشش او همچنان ادامه داشته باشد. پل یک رهبر واقعی است و راستش را بخواهید در رختکن بیشتر از آنچه در زمین می‌بینید حرف می‌زند".

مارسیال در ادامه صحبت‌هایش اضافه کرد:" امیدوارم با درخشش و رهبری پوگبا بتوانیم به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کنیم. ما با چهار تیم اول جدول فاصله زیادی نداریم و فقط باید به همین شکل ادامه بدهیم، بازی‌هایمان را برنده شویم و در پایان فصل سهمیه لیگ قهرمانان را بدست آوریم".

مارسیال که از دوران بدست گرفتن سکان هدایت یونایتد توسط اوله گنار سولسشر، دو گل برای شیاطین سرخ به ثمر رسانده درباره سولسشر گفت:" مربی ما مربی‌ای است که برای ارزش‌ها اهمیت خیلی زیادی قائل است. او می‌داند چطور از بازیکنانش به بهترین شکل ممکن استفاده کند. او همه چیز را ساده و صریح توضیح می‌دهد و ما وقتی وارد زمین می‌شویم دقیقا می‌دانیم چه وظایفی داریم و چه کارهایی باید انجام بدهیم".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۶۰۷۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان