تاریخ انتشار: 1397/11/18 09:52
کد خبر: 110938

سولاری:در فوتبال همیشه عدالت رعایت نمی شود

سرمربی رئال معتقد است که تیمش شایستگی کسب پیروزی برابر بارسلونا را داشت.
سولاری:در فوتبال همیشه عدالت رعایت نمی شود

رئال و بارسا امشب در نوکمپ به تساوی 1-1 رسیدند تا کار صعود به فینال کوپا دل ری به بازی برگشت کشیده شود. لوکاس در نیمه اول برای رئال و مالکوم در نیمه دوم برای بارسا گلزنی کردند.

سانتی سولاری، سرمربی رئال در پایان بازی گفت:« در فوتبال همیشه عدالت رعایت نمی شود. صحبت از عدالت در فوتبال دشوار است. امشب موقعیت هایی در هر دو نیمه برای تمام کردن کار بارسا داشتیم ولی استفاده نکردیم. چند فرصت گلزنی وینیسیوس در نیمه اول و در نیمه دوم، بیل، کروس و.... در نهایت می توانم بگویم که از تلاش بازیکنان و نمایش تیمم راضی هستم.

کیفیت و شخصیت بالایی را در زمین نشان دادند و فکر می کنم هواداران هم بازی جذابی را تماشا کردند. به سختی کار کرده بودیم و نتیجه پایانی نشان می دهد که چقدر نسبت به بازی قبلی مقابل بارسا(شکست 5-1) پیشرفت کرده ایم. ما همیشه برای برد وارد زمین می شویم. امشب تمام تلاش مان را کردیم ولی فوتبال همین است.»

بازی برگشت:« این نتیجه تعیین کننده چیزی نیست. با کیفیتی که دو تیم دارند، هر اتفاقی ممکن است در برنابئو رخ دهد. ما قطعا برای صعود به فینال می جنگیم.»

مارسلو:« او کاپیتان دوم تیم و 100 درصد رئالی است. تمام تلاشم، رساندن او و دیگر بازیکنان به بهترین فرم است.»

وینیسیوس:« از زمانی که به رئال آمد و کیفیت او را دیدم؛ حدس می زدم که آینده خوبی خواهد داشت. او 18 ساله است و نمایشی که امشب داشت، شگفت انگیز بود. اینکه در زمین بارسا به این خوبی بازی کنید، برای یک بازیکن 18 ساله اتفاق نادری است. کمتر پیش می آید که بازیکنی به این سن در ال کلاسیکو بدرخشد. او شایسته هر تمجیدی است و در تیم همه به او برای بهتر شدن کمک می کنیم.»

دربی و سپس بازی لیگ قهرمانان برابر آژاکس:« بازی به بازی پیش می رویم. از فردا به دربی فکر خواهیم کرد و به ارزیابی اتلتیکو خواهیم پرداخت.»

لوکاس:« او فداکار و شجاع است و مهمتر اینکه یک بازیکن چند پسته است. از گلزنی او خوشحالم و شایسته اش بود.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3na7gk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ال‌کلاسیکو برنده نداشت/مسی 30 دقیقه‌ای جذاب نبود!