//
کدخبر: ۱۶۵۴۴۹ //

شایعات صحت ندارد؛ بودیمیر و نمایشی از آمادگی(عکس)

ماریو بودیمیر در تمرین امروز پا به پای دیگر بازیکنان تمرین کرد و نشان داد که مشکلی برای دیدار فردا ندارد.

JEVdSUwPz8D8

به گزارش فرتاک ورزشی، سرخپوشان پایتخت فردا در اولین بازی نیم فصل به مصاف پدیده خراسان خواهند رفت. این دیدار باتوجه به هم امتیاز بودن دو تیم در صدر جدول اهمیت بسیار زیادی دارد و پرسپولیسی ها امیدوارند با حمایت پرتعداد هوادارانشان و همچنین درخشش ستاره های جدید در این بازی پیروز شوند و پدیده با اختلاف امتیاز را جای بگذارند.

یکی از خریدهایی که پرسپولیسی ها در نیم فصل دوم خیلی به تو دل بسته اند، ماریو بودیمیر است. مهاجم کروات ۱۹۴ سانتی متری که از دینامو زاگرب به پرسپولیس آمده در نیم فصل نخست آمار خوبی در لیگ کرواسی داشت و در بازی نخست مقابل سپیدرود نیز فرصت طلب و کم نقص نشان داد.

اما دو روز قبل او دچار مصدومیت شد و به همین دلیل در تمرین دیروز هم جدا از دیگر بازیکنان به فعالیت پرداخت. این موضوع نگرانی زیادی را در بین فوتبال دوستان به وجود آورد و باعث شد حتی شایعه غیبت او در اولین بازی نیم فصل نیز به وجود بیاید.

با این حال حضور فعال بودیمیر در تمرین امروز باعث شد تا خیال قرمزها به نوعی از مهاجم جدیدشان راحت شود. البته کادر پزشکی پرسپولیس هنوز به شکل رسمی در این باره اظهار نظر نکرده و در خصوص حضور بودیمیر در میدان نیز برانکو باید تصمیم بگیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۴۴۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان