تاریخ انتشار: 1397/11/16 11:12
کد خبر: 111190

ستاره سابق PSG قصد شکایت دارد!

حاتم بن‌عرفا، ملی‌پوش سابق فرانسوی و بازیکن سابق PSG قصد دارد از این باشگاه به دلیل نگه داشتن غیرقانونی او در سال پایانی قراردادش شکایت کرده و میلیونها دلار غرامت طلب کند.
ستاره سابق PSG قصد شکایت دارد!

وکیل حاتم بن‌عرفا، ملی‌پوش سابق فرانسوی و ستاره سابق PSG اعلام کرد موکلش قصد دارد از این باشگاه شکایت کرده و غرامتی چند میلیون دلاری طلب کند چرا که بن‌عرفا می‌گوید پاری سن ژرمن در سال پایانی قرارداد او به صورت غیرقانونی مانع از انتقال او به تیمهای دیگر شده و شرایط قرارداد را نقض کرده است.

وکیل بن‌عرفا که علاوه بر پاری سن ژرمن، سابق بازی در نیوکاسل را هم دارد گفته است که موکلش شکایت خود را به دادگاه ارسال کرده است. بن‌عرفا در سال 2016 به پاری سن ژرمن پیوست اما از آوریل 2017 نیمکت‌نشین شد و تا پایان آن فصل که قراردادش با PSG به پایان رسید دیگر هرگز به میدان فرستاده نشد و باشگاه با پیوستن او به تیمهای دیگر هم مخالفت می‌کرد.

بن‌عرفا در نهایت با پیراهن پاری سن ژرمن 23 بار، اغلب به عنوان بازیکن تعویضی، در لوشامپیونا به میدان رفت و حتی نتوانست یک گل برای این تیم به ثمر برساند.

روزنامه فرانسوی ژورنال دو دیمانش، مدعی شد که بن‌عرفا زمانی با بایکوت باشگاه PSG و بی‌مهری این باشگاه روبرو می‌شود که تلاش می‌کند شکایت‌های خود از ناصر الخلیفی، رئیس قطری پاری سن ژرمن را به صورت مستقیم با امیر قطر مطرح کند. اتفاقی که به الخلیفی بسیار گران می‌آید و او به مسئولین باشگاه دستور می‌دهد بن‌عرفا را به خاطر این حرکت مجازات کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rga76

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 لوکاکو: PSG یکی نامزدهای فتح لیگ قهرمانان است

جدال همیشه جذاب/قدیمی ها به هم رسیدند
پیش بازی لیون - پاری سن ژرمن؛