تاریخ انتشار: 1397/11/15 00:04
کد خبر: 111343

سومین شکست متوالی؛اینتر این بار در خانه مغلوب بولونیا شد!

اینتر در ادامه روند ضعیف خود با یک گل مغلوب بولونیا شد.
سومین شکست متوالی؛اینتر این بار در خانه مغلوب بولونیا شد!

نراتزوری که در هفته های اخیر عملکرد ضعیفی ارائه داده، سومین شکست متوالی خود طی یک هفته را پذیرا شده و این بار در خانه مغلوب بولونیا شد.

این بولونیا بود که موفق شد اولین فرصت بازی را روی دروازه اینتر ایجاد کند اما شوت محکم و والی اورسولینی با مهار تماشایی سمیر هندانوویچ همراه شد. دقایقی بعد یک بار دیگر اورسولینی دروازه اینتر را تهدید کرد اما این بار هم ضربه آرام او در اختیار هندانوویچ قرار گرفت.

در دقیقه 26 و روی ارسال ایوان پریشیچ، مائورو ایکاردی می توانست دروازه بولونیا را باز کند اما ضربه سر کاپیتان اینتر به بیرون رفت. در دقیقه 30 این بار سانتاندر با یک ضربه محکم دروازه اینتر را تهدید کرد اما هندانوویچ در مقابل این شوت نیز واکنش نشان داد.

اما دو دقیقه بعد اودینزه موفق شد با ارسال پولگار و ضربه سر سانتاندر با پشت سر، دروازه اینتر را باز کرده و گل اول را به ثمر برساند.

در اواخر نیمه اول و روی اشتباه بروزوویچ، بولونیا فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما تکل سدریک سوارس دروازه اینتر را نجات داد تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-1 بولونیا به پایان برسد.

نراتزوری بازی را هجومی آغاز کرد و اولین فرصت نیمه دوم برای اینتر آغاز شد اما دروازه بان بولونیا واکنش بسیار خوبی روی شوت محکم راجا ناینگولان نجات داد.

در دقیقه 57 ایوان پریشیچ با حرکتی انفرادی برای تیمش خلق موقعیت کرد اما کسی از بازیکنان اینتر برای استفاده از آن در محوطه حاضر نبود.

در دقیقه 66 و روی پرتاب دالبرت، لائوتارو مارتینز فرصت بسیار خوبی برای گلزنی شد اما ضربه سر از مقابل دروازه بولونیا به بیرون رفت.

ایکاردی در دقیقه 72 می توانست گل تساوی را برای اینتر به ثمر برساند اما ضربه او با کمترین اختلاف به بیرون رفت. در اواخر بازی اینتر روی ارسال دالبرت و ضربه رانوکیا می توانست قفل دروازه بولونیا را باز کند اما اشکروپسکی عکس العمل بسیار خوبی نشان داد تا در نهایت اینتر با یک گل از بولونیا شکست بخورد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vg5jj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب اینتر در بازی مقابل بولونیا