//
کدخبر: ۱۶۵۰۲۶ //

شمارش معکوس برای جدایی برانکو از پرسپولیس آغاز شد!

در حالی که برانکو ایوانکوویچ تا پایان فصل بعدی، با پرسپولیس قرارداد دارد، صحبت‌ها برای جدایی او از جمع سرخ‌ها بالا گرفته است.

شمارش معکوس برای جدایی برانکو از پرسپولیس آغاز شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 محبوب‌ترین مربی یک‌دهۀ اخیر باشگاه پرسپولیس این روزها مشتریان سِمِج و بسیار سرسختی را پیرامون خود می‌بیند و با پیشنهادهای وسوسه‌انگیزی برای حضور در محفل باشگاه‌های متمول عربی پیش روی خود می‌بیند تا آرام آرام نگرانی‌ها برای پایان همکاری او با سرخ‌ها آغاز شود.

برانکو هرگز در ظاهر ماجرا تصمیم خود را علنی نکرده است و بسیار زیرکانه به انتخاب مسیر پرداخته تا تفکراتش کاملاً ناخوانا به نظر برسد، به لحاظ جنبۀ حرفه‌ای شخصیتی، در این سال‌ها او رفتار هنجارشکنانه‌ای را از خود ارائه نداده است و به یاد نداریم که ایوانکوویچ به صورت پنهانی اقدام به مذاکره با باشگاهی کرده باشد، هرچند که او پیش‌تر به ادعای خودش با فدراسیون فوتبال برای برعهده گرفتن هدایت یوزها مذاکراتی داشته است، که این مسئله از سوی شخص مهدی تاج قویاً تکذیب شد و در آخر هم مشخص نشد که او با چه هدف و نیتی چنین ادعایی را مطرح کرد، اما به طور کل او از آن دسته مربیان بی‌مسئولیت فوتبال نبوده و نیست و بسیار بعید به نظر می‌رسد که پیش از موعد مقرر، اقدام به ترک تهران کند.

الاهلی عربستان تحت تاثیر نمایش‌های درخشان پرسپولیس با برانکو در لیگ قهرمانان آسیا فصل تازه پایان یافته و موفقیت‌های چشمگیر سرخ‌ها در لیگ برتر، از هر دری که بتواند برای نزدیک شدن به ایوانکوویچ و متقاعد ساختن این مربی کروات برای حضور در عربستان سعودی، وارد می‌شود و حتی پیشنهاد خود را برای دستمزد پرداختی به او تا حد سرسام آوری افزایش خواهد داد و همین مسئله موجب نگرانی هواداران شده است.

سعودی‌ها این قدرت مانور را دارند که برای صادر شدن اجازۀ خروج پروفسور سرخ‌ها، پیشنهاد رقمی هنگفت را به مدیریت باشگاه بدهند! سوای بر این، تصمیم شخص برانکو مبنی بر ادامه فعالیت در پرسپولیس و یا جدایی از این باشگاه، خود مسئله‌ای مبهم است! چرا که مدیران پرسپولیس با علم به اینکه قرارداد برانکو تا پایان فصل 98/99 (فصل بعد) اعتبار دارد، هیچ اقدامی را برای تمدید قرارداد او صورت نداده‌اند تا این شایعه که برانکو آخرین شانسش را برای قهرمانی با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا  امتحان خواهد کرد در میان سرخ‌ها قوت بگیرد و شمارش معکوس برای خداحافظی با پیرمرد کروات آغاز شود!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان