//
کدخبر: ۱۶۵۰۲۵ //

اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص پخش بازی‌های لیگ برتر ایران

سازمان لیگ فوتبال ایران اطلاعیه‌ای در خصوص رسانه‌های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر کننده محتوای تولیدی، رسانه‌های برخط Online، در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV منتشر کرد.

اطلاعیه سازمان لیگ در خصوص پخش بازی‌های لیگ برتر ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

  به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، متن اطلاعیه منتشر شده به شرح زیر است:

« بسمه تعالی »

به اطلاع کلیه رسانه های صوتی و تصویری ، سایت های خبری و منتشر کننده محتوی تولیدی، رسانه های برخط Online، در بستر اینترنت، اینترانت، OTT ، IPTV  می‌رساند:

هرگونه انتشار محتوی صوتی و تصویری از مسابقات لیگ برتر  شامل پخش زنده مسابقات، بازپخش مسابقات، هایلایت و خلاصه مسابقات، گل های مسابقات، بررسی داوری لیگ و هر نوع حواشی آن از رسانه دیداری و شنیداری و هم چنین سایت های اینترنتی  با توجه به در اختیار داشتن کلیه حقوق پخش فوتبال توسط موسسه لیگ برتر منوط به کسب اجازه از این سازمان بوده و صرفا انتشار عکس و متن خبر توسط سایت ها و خبرگزاری ها مجاز خواهد بود. از تمامی رسانه هایی که تمایل به پخش صوت و تصویر مسابقات را دارند درخواست می شود برای گرفتن مجوز با موسسه لیگ برتر تماس حاصل فرمایند. بدیهی است با سایت ها و تلویزیون های اینترنتی که نسبت به پخش این مسابقات و تصاویر و صوت آن اقدام کنند برابر قانون حقوق پخش محتوی صوتی و تصویری برخورد لازم صورت می گیرد.»

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۵۰۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان