//
کدخبر: ۱۶۴۸۰۵ //

تیم ملی تپانچه تمریناتش را از سر گرفت

تیم ملی تپانچه ایران به منظور آماده سازی برای حضور در نخستین مرحله جام جهانی و دومین مرحله توزیع سهمیه المپیک، تمرینات خود از امروز (شنبه) در سالن تیراندازی مجموعه آزادی تهران از سر گرفت.

تیم ملی تپانچه تمریناتش را از سر گرفت
به گزارش فرتاک نیوز،

به گزارش از فدراسیون تیراندازی، این اردوی تمرینی با حضور 17 ملی پوش در رده سنی جوانان و بزرگسالان ساعاتی پیش آغاز شد. 
در این اردو که تا 29 بهمن ماه ادامه دارد، احمد احمدی، سارا میرابی، درسا عرب شاهی، امیر جوهری خو از تهران، هانیه رستمیان از مازندران، گلنوش سبقت الهی از اصفهان، جواد فروغی از ایلام، وحید گل خندان از فارس، مینا قربانی از همدان، مصطفی نصیری از البرز و محمد رسول عفتی از کرمانشاه در رده سنی بزرگسالان به تمرین می پردازند.
در رده سنی جوانان نیز، عرفان صلواتی از تهران، سجاد پورحسینی از گیلان، محمد تاج دینی از بوشهر، لعیا محمدی از کرمانشاه و آیلین قلی زاده از سیستان و بلوچستان نفراتی هستند که تحت نظر کادر فنی و هدایت الکساندر سماکین در به تمرین می پردازند که این اردو نیز از امروز آغاز و تا 19 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
تیم های ملی تفنگ و تپانچه ایران متشکل از زنان و مردان ملی پوش قرار است اسفند ماه در نخستین مرحله جام جهانی تیراندازی به میزبانی دهلی نو شرکت کنند.

** تمرینات تیم ملی تراپ نیز از فردا آغاز می شود 
این مرحله از اردوهای آمادگی تیم ملی تراپ زنان و مردان کشورمان از فردا، در سایت تیراندازی آزادی آغاز می شود و سی ام همین ماه به کار خود پایان خواهد داد.
محمد حسین پرورش نیا و مرضیه پرورش نیا از اصفهان، امیر حسین آقازاده، بابک یگانه، رضا آقاجانی، نریمان نیکخو، شیوا فرح پور و سپیده سیرانی نفرات دعوت شده به این اردوی 17 روزه هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ایرنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۸۰۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان