تاریخ انتشار: 1397/11/12 22:59
کد خبر: 111609

۶ بازی بدون باخت پشت سر استقلال

ماجرای استقلال در نیم‌فصل دوم جذاب می‌شود؛ وقتی می‌بینیم آبی‌های پایتخت ۶ بازی بدون شکست پی‌در‌پی را در هفته‌های پایانی نیم‌فصل اول لیگ هجدهم سپری کرده‌اند.
۶ بازی بدون باخت پشت سر استقلال

 آبی‌ها در 6 هفته پایانی نیم‌فصل اول مقابل تیم‌های سایپا، ماشین‌سازی، استقلال خوزستان، صنعت‌نفت آبادان، سپیدرود و در نهایت پدیده قرار گرفتند که در هیچ یک از این بازی‌ها شکست نخوردند. برآیند استقلال در این 6 بازی 12 امتیاز بود که موجب ارتقای جایگاه این تیم در جدول شد. امتیازهایی که استقلال در6 هفته پایانی نیم فصل اول به دست آورد، فاصله امتیازی این تیم نسبت به صدرنشین لیگ را هم به عدد 6 کاهش داد و حالا آبی‌ها امیدوارند در نیم‌فصل دوم بتوانند امتیازهای عقب‌افتاده را جبران کنند و به صف مدعیان جدی قهرمانی ملحق شوند.
اکنون در صدر جدول تیم‌های سپاهان، پدیده و پرسپولیس 31 امتیازی هستند که نزدیکی امتیاز این تیم‌ها با اینکه فشردگی را در بالای جدول به نقطه اوج می‌رساند اما دست استقلال را باز می‌گذارد تا احتمال صدرنشینی خود را بیشتر کند و به تیم‌های 31 امتیازی نزدیک شود.
پروژه بازگشت استقلال به صدر جدول اما زمانی محقق خواهد شد که آبی‌ها با هماهنگی کامل گام به هفته‌های نخست نیم‌فصل دوم بگذارند. استقلال بدون شک اگر همان شرایطی که در 6 هفته پایانی نیم‌فصل اول داشت را حفظ کند و به روند نباختن ادامه دهد، رتبه‌های بالاتری را هم در جدول رده‌‌بندی به چنگ خواهد آورد. البته شفر نگران برخی مصدومیت‌ها هم هست اما جذب امید نورافکن می‌‌تواند دغدغه‌های احتمالی در پست دفاع و هافبک دفاعی را کاهش دهد.
از طرفی مهاجم گینه‌ای هم با استقلال کارش را آغاز کرده تا شاهد حضور یک چهره جدید در خط آتش باشیم؛ بازیکنی که می‌گویند عقبه چندان بدی ندارد و احتمالا می‌تواند به استقلال در نیم‌فصل دوم کمک کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gpdez

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل پیروزی ژاپن برابر ایران از زبان المعز علی