//
کدخبر: ۱۶۴۵۶۰ //

یک قدم دیگر تا نهایی شدن بمب نقل‌وانتقالاتی استقلال + عکس

خط حملۀ آتشین آبی‌پوشان برای نیم‌فصل دوم درحال شکل‌گیری است.

یک قدم دیگر تا نهایی شدن بمب نقل‌وانتقالاتی استقلال + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال استقلال تهران در  آخرین روزهای پنجرۀ نقل‌وانتقالاتی نیم‌فصل دست به‌کار شده و  پس از اسماعیل گونکالوس، با یک بازیکن آفریقایی دیگر نیز به توافق رسیده است.

 گفته می‌شود آیاندا پاتوسی هافبک مد نظر  آبی‌پوشان که در باشگاه کیپ‌تاون سیتی آفریقای جنوبی  توپ می‌زند، هم‌اکنون در دبی حضور دارد و امشب ساعت 22 برای شرکت در تست های پزشکی راهی ایران خواهد شد. این بازیکن با به اشتراک‌گذاری یک پیام  در صفحۀ شخصی خود با  باشگاه کیپ‌تاون خداحافظی کرده است.

-589420

دوران حضور من در کیپ‌تاون سیتی پرفراز و نشیب زیادی داشت. من با آغوش باز پذیرفته شدم و خیلی لذت‌بخش  بود که بخشی از این تیم فوق‌العاده بودم. باید از مستر جان رییس تیم که هیچ‌وقت اعتمادش را به من از دست نداد تشکر کنم. او من را باور داشت و یکی از بزرگترین طرفدارانم بود. خیلی خوش شانش بودم که چنین هم‌تیمی‌هایی داشتم و توانستیم درکنارهم لحظات فوق العاده‌ای را رقم بزنیم. توانستیم با هم اختلاف‌ها و تفاوت‌ها را کنار بگذاریم و بدون هم نمی‌توانستیم به آن چیزی که رسیدیم دست پیدا کنیم. از کادرفنی بابت همه کارهایی که توانستم در زمین انجام بدهم و خاطرات فوق العاده‌ای که با هم در زمین داشتیم  تشکر می‌کنم. اما از مهمترین ارکان باشگاه تشکر می‌کنم، هواداران ارتش آبی که بازی در کنار آنها خیلی لذت بخش بود و نقش مهمی در پیشرفت من داشتند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۵۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان