//
کدخبر: ۱۶۴۵۳۴ //

طوفان ال کلاسیکو در ۲۴ روز

رئال مادرید و بارسلونا در یک ماه آینده بازی‌های سخت و تعیین کننده‌ای را پیش رو دارند و در ۲۴ روز سه بار برابر هم قرار خواهند گرفت.

طوفان ال کلاسیکو در ۲۴ روز
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از آس، قرعه کشی مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را برابر هم قرار داد. این اتفاق باعث شد چند ال کلاسیکو در یک ماه آینده برگزار شود. در ۲۴ روز سه ال کلاسیکو خواهد بود و در چهار روز دو ال کلاسیکو. دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی بیست و هفتم فوریه (هشتم اسفند) در سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود. تنها پس از چهار روز دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در هفته بیست و هفتم لالیگا به مصاف هم می‌روند. پیش از این دو دیدار ال کلاسیکو چهارشنبه آینده یعنی ششم فوریه (هفدهم بهمن) برگزار می‌شود. این دیدار با قضاوت آنتونیو متئو لائوس ساعت ۲۳:۳۰ انجام خواهد شد.

رئال مادرید و بارسا ماه سختی را پیش رو دارند. سفیدپوشان با تیم‌های آلاوس (یکشنبه، سوم فوریه)، بارسلونا (چهارشنبه، ششم)، اتلتیکو مادرید (شنبه، نهم)، آژاکس (چهارشنبه، سیزدهم)، خیرونا (یکشنبه، هفدهم)، لوانته (یکشنبه، بیست و چهارم)، بارسلونا (چهارشنبه بیست و هفتم) و بارسلونا (شنبه دوم مارس) بازی خواهند کرد. مادرید در چند روز در سه ورزشگاه بزرگ به میدان خواهد رفت. این تیم در نوکمپ (کوپا دل ری)، واندا متروپولیتانو (لالیگا) و آمستردام آره نا (لیگ قهرمانان اروپا) بازی خواهد کرد. هر سه دیدار برای تیم سانتیاگو سولاری تعیین کننده خواهد بود.

از طرفی بارسلونا با والنسیا (شنبه، دوم فوریه)، رئال مادرید (چهارشنبه، ششم)، اتلتیک بیلبائو (یکشنبه، دهم)، لئون (چهارشنبه، سیزدهم)، وایادولید (شنبه، شانزدهم)، سویا (یکشنبه، بیست و چهارم)، رئال مادرید (چهارشنبه، بیست و هفتم) و رئال مادرید (شنبه، دوم مارس) بازی می‌کند. بر این اساس دو تیم در مدت کوتاهی برای آینده خود در لالیگا، کوپا دل ری و لیگ قهرمانان رقابت خواهند کرد.

پیش از این دو تیم مادریدی و کاتالانی چنین شرایطی را تجربه کرده بودند. این اتفاق در فصل ۱۱-۲۰۱۰ رخ داد. در آن زمان پپ گواردیولا هدایت بارسا را بر عهده داشت و ژوزه مورینیو سرمربی مادرید بود. دو تیم تنها در ۱۸ روز چهار بار برابر هم قرار گرفتند (فینال کوپا دل ری، لالیگا و مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا). در آن سال مادرید قهرمان کوپا شد. دیدار دو تیم در لالیگا با تساوی به پایان رسید و بارسلونا توانست به فینال لیگ قهرمانان صعود کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ايسنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۵۳۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان