تاریخ انتشار: 1397/11/11 14:18
کد خبر: 111796

تحلیل جدایی کی روش از ایران از نگاه رویترز

کارلوس کی روش و فدراسیون فوتبال در اقدامی مشترک به همکاری 8 ساله پایان دادند و سرمربی تیم ملی امروز تهران را برای همیشه ترک کرد.
تحلیل جدایی کی روش از ایران از نگاه رویترز

این همکاری البته می توانست ادامه داشته باشد و قطعا اگر کارلوس کی روش از سوی فدراسیون فوتبال پیشنهاد همکاری تازه ای دریافت می کرد آن را مورد بررسی قرار می داد. اما خبرگزاری رویترز جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی را آنطور که دلش می خواسته پوشش داده است.

رویترز در این باره نوشت: فدراسیون فوتبال ایران می‌خواهد کی روش بماند اما به دلیل وضعیت مالی در این کشور پس از تحریم ها، پرداخت قرارداد کی روش سخت است و تصمیم دارند تا مربی دیگری را جایگزین کنند!

بی شک واقعیت به گونه دیگری است. فدراسیون فوتبال تمایلی به تمدید قرارداد کارلوس کی روش نداشت. از ابتدا هم این طور عنوان شده بود قرارداد کارلوس کی روش به شرطی تمدید می شود که او تیم ملی را راهی بازی پایانی کند که این اتفاق صورت نگرفت و تیم ملی در بازی نیمه نهایی با ژاپن شکست سنگینی را متحمل شد. از سویی گفته می شد به دلیل مصاحبه کارلوس کی روش علیه وزیر آنهم در جریان بازی های جام ملت ها وزارت ورزش و جوانان حتی در صورت قهرمانی تیم ملی در جام ملت ها هم تمایلی به ادامه حضور کارلوس کی روش در راس کادر فنی تیم ملی نداشت و در این صورت هم همکاری کارلوس کی روش با تیم ملی پایان می یافت.

خبرگزاری رویترز در حالی چنین ادعایی را مطرح کرده است که فدراسیون فوتبال در اندیشه جذب یک مربی خارجی جدید برای تیم ملی است و طبیعتا مربی خارجی جدید هم به دلار دستمزد خواهد گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45orrd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کی روش: با اشک هایی که درون قلبم وجود دارد تهران را ترک می کنم!