//
کدخبر: ۱۶۴۱۳۱ //

بازتاب حضور احتمالی سرمربیان بزرگ جهان در تیم ملی ایران

رسانه رومانیایی با انتشار گزارشی نوشت که فدراسیون فوتبال ایران به دنبال جذب ژوزه مورینیو و زین‌الدین زیدان است.

بازتاب حضور احتمالی سرمربیان بزرگ جهان در تیم ملی ایران
به گزارش فرتاک نیوز،

  قرارداد کارلوس کی‌روش با فدراسیون فوتبال ایران به پایان رسید و قرار است این مربی بامداد فردا (پنج شنبه) از کشورمان خارج شود. فدراسیون فوتبال و کی روش مایل به تمدید قرارداد نیستند و پس از حذف تیم ملی، مازیار ناظمی،  مدیر روابط عمومی وزارت ورزش در توئیتی اعلام کرد، مربیان بزرگی برای جانشینی او در صف مذاکره هستند که می‌توان به یورگن کلینزمن، خوزه مورینیو و زین الدین زیدان اشاره کرد.

مازیار ناظمی در این باره نوشته است: باشکوه‌تر طلوع می‌کنیم. بزرگان مربیگری فوتبال جهان در صف مذاکره برای فوتبال ایران. زیدان، کلینزمن، مورینیو.

پس از توئیت مازیار ناظمی، رسانه‌های جهان این خبر را بازتاب دادند و ساعتی پیش psnews رومانی با انتشار گزارشی نوشت: ایرانیان امیدوار هستند تا زیدان، مورینیو و کلینزمن را به خدمت بگیرند و پس از پایان یافتن قرارداد با کی روش، در صدد هستند تا زیدان و مورینیو را متقاعد کنند تا به فوتبال ایران بیایند.

او افزود: گزینه دیگر یورگن کلینزمن است که در آمریکا و آلمان کار کرده است. کی روش پرتغالی از سال ۲۰۱۱ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و پس از حذف مقابل ژاپن از فوتبال ایران جدا شد. همچنین کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه همراه با ایران حضور داشت که پس از اسپانیا و پرتغال در رده سوم قرار گرفت.

حال باید دید پس از خروج کی‌روش از فوتبال ایران، چه مربی جانشین او خواهد شد. البته شنیده می‌شود قرار است مربی خارجی جانشین مربی پرتغالی شود.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۴۱۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان