تاریخ انتشار: 1397/11/10 12:39
کد خبر: 111946

انتقاد شدید خبرنگار پیشکسوت از دستنشان؛ این نادر، نادر 13 سال پیش نیست!

بحث و جدل نادر دستنشان با یکی از خبرنگاران، یکی از موردهای حاشیه‌ساز از کنفرانس خبری هفته گذشته بود و حالا این خبرنگار پیشکسوت ضمن باز کردن ریشه‌ی تنش با سرمربی مس، به انتقاد شدید از او پرداخته است.
انتقاد شدید خبرنگار پیشکسوت از دستنشان؛ این نادر، نادر 13 سال پیش نیست!

زمانی که نادر دستنشان روبروی خبرنگاران نشسته بود و در مورد اتفاقات عجیب و حواشی بی پایان تیمش صحبت می‌کرد، خبرنگار پیشکسوت حاضر در کنفرانس خبری از سرمربی مس خواست نام کسانی که او حواشی تیمش را با تحرکات آن‌ها آمیخته می‌داند، به زبان بیاورد تا صحبت‌هایی که باید انعکاس پیدا کنند، شفافیت بیشتری به خود بگیرند. اما این شروع مجادله دستنشان و خبرنگار بود که سرمربی مس خطاب به این خبرنگار گفت: شما مدافع همان نام هستید که قراردادها را در ابتدای فصل تنظیم کرده است.سپس این پاسخ ابتدایی دستنشان به درگیری کوچک و کوتاه لفظی میان سرمربی مس و خبرنگار تبدیل شد.

این خبرنگار، جواد قلاجوری یکی از پیشکسوتان رسانه‌ای است که 13 سال قبل و در زمان صعود تیم مس عهده دار روابط عمومی باشگاه بود و با بیان اینکه ریشه صحبت‌های سرمربی مس به بازی مقابل بادران برمی‌گردد به کرمان ساکر گفت: من حدود چهار ماه به دلیل مشکلات شخصی در تهران حضور داشتم و از تیم مس دور بودم. در بازی مس مقابل بادران فرصتی دست داد که از نزدیک بازی را ببینم و زمانی که وارد ورزشگاه شدم، به حکم ادب و احترام نزد هواداران زحمتکش مس رفتم تا به آن‌ها خسته نباشید بگویم. یکی از لیدرها به من گفت چرا نمی‌روید در جایگاه ویژه بنشینید؛ مجید مکی زاده هم قرار است بیاید. در راه جایگاه ویژه آقای محمد کهندل را دیدم و بابت انتصابش به او تبریک گفتم. همزمان شد با ورود تیم به زمین که آقای دستنشان را هم دیدم و بعد از خوش و بش کوتاه از او پرسیدم مکی زاده نیامده؟ به این خاطر پرسیدم که لیدرها گفته بودند مکی زاده می‌آید چون مدیر سازمان فوتبال مس بود و تصور می‌کردم روی نیمکت حضور داشته باشد. اما ایشان گفت مکی زاده را ول کن و از چند لفظ نامناسب دیگر نیز استفاده کرد. به من گفت از تو انتظار نداشتم اما من چندین بار تاکید کردم که از هیچ چیز خبر ندارم اما ایشان ادامه داد که مکی زاده تیمم را خراب کرده!

وی در ادامه گفت: بعد از بازی هم دوباره آقای دستنشان صحبت‌هایش را تکرار کرد و گفت تو باعث شدی من نتوانم تیم را با تمرکز کامل هدایت کنم. افرادی هم در اطراف ما حضور داشتند؛ من فقط گفتم امروز آمده‌ام تیم را ببینم چون از ابتدای فصل تاکنون بازی مس را به دلیل همان مشکلی که گفتم، ندیده بودم. با این حال بعد از مدت‌ها که به کرمان برگشتم، در بازی مس و گل گهر در ورزشگاه حضور داشتم. آقای دستنشان به کنفرانس خبری نیامدند و این بی احترامی بزرگی به خبرنگاران بود. بعد از بازی آلومینیوم بابت غیبت در کنفرانس خبری بازی گل گهر عذرخواهی کردند اما چه فایده؟ کار از کار گذشته بود! در این نشست آقای رمضانی از سرمربی مس خواستند تا واضح‌تر صحبت کند و من در تایید صحبت‌های آقای رمضانی گفتم نام ببرید اما گفت تو مدافع او (مکی زاده) هستی و من هم عصبی شدم.

نادر دستنشان گاهی اعلام می‌کند اتحاد 13 سال قبل در کرمان واقعی‌تر بود و تیم مس به این دلیل لیگ برتری شد. قلاجوری در پاسخ به اینکه دستنشان نسبت به 13 سال قبل چه تفاوتی پیدا کرده، گفت: آن زمان در مقابل سوالات و مسائل، خیلی آرام‌تر و در واقع مطیع‌تر بود اما الان آن نادر چند سال پیش نیست؛ خیلی زرنگتر شده و و و! دیگر بقیه‌اش را نمی‌خواهم بگویم؛ تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!

این خبرنگار باسابقه در مورد صعود تیم مس اظهار داشت: تیم خیلی خوبی است و هزینه‌های زیادی هم در این تیم انجام شده است. مدیریت جوان باشگاه، آقای کهندل مدیر کاربلدی است؛ از همه طرف به او هجمه وارد می‌کنند و همین که یک جای کار درست می‌شود، جای دیگری خراب می‌شود و این روال ادامه داشته است. باید به دنبال کسی بگردند که جو تیم را خراب می‌کند.

وی در پاسخ به اینکه آیا بهتر نبود اختلاف دستنشان و مکی زاده به صورت مصلحت آمیز به پایان می‌رسید، گفت: دقیقا نمی‌دانم اختلاف آن‌ها بر سر چیست و کسی هم آن را باز نمی‌کند. اما یک نفر باید می‌آمد که مسئله را حل می‌کرد و از طرف دیگر مکی زاده و دستنشان از لجبازی‌های خود کوتاه می‌آمدند و سرنوشت مس و استان کرمان را در نظر می‌گرفتند. یک هوادار جوان با کلی سختی به ورزشگاه می‌آید به امید موفقیت مس، او چه تقصیری دارد؟ این شهر بزرگتر زیاد دارد و نباید بگذارند به باشگاه و تیم لطمه وارد شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yvjvm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دست نشان: اگر جادوگر دارم چرا به گل گهر باختم؟
نمی دانم چرا آن بازیکن پای مادرش را به میان کشید!

علی شهسواری پور: دست نشان با فرا فکنی در پی توجیه عملکردش است
لیگ که شروع شد دلیل پرسیدن نام مادرم توسط ایشان را متوجه شدم!