//
کدخبر: ۱۶۳۷ //
رقابت های لیگ برتر واترپلو؛

دانشگاه آزاد در صدر ماند/ توقف نماینده اصفهان در خانه

تیم دانشگاه آزاد موفق شد با نتیجه 10 بر 6 مقابل سایپا به برتری برسد.

دانشگاه آزاد در صدر ماند/ توقف نماینده اصفهان در خانه

 هفته سوم دور برگشت از رقابت های لیگ برتر واترپلو با برگزاری ۳ دیدار در روز پنجشنبه ۲۳دی ماه پیگیری شد. در پایان این هفته رقابت ها تیم های دانشگاه آزاد، نفت امیدیه و نیروی زمینی توانستند حریفان خود را از پیش رو برداشته و جایگاه خود را در جدول رقابت ها حفظ کنند.

اولین دیدار این هفته از ساعت ۱۵:۳۰ روز پنجشنبه ۲۳ دی ماه به میزبانی شهر اصفهان برگزار شد. در این دیدار تیم جوان و آینده‌دار نماینه اصفهان به مصاف تیم نیروی زمینی ارتش رفت که در پایان این دیدار تیم نیروی زمینی توانست با نتیجه ۸ بر ۴ در مقابل میزبان جوان خود به برتری برسد. با نتیجه به دست آمده تیم نماینده اصفهان بدون برد همچنان در قعر جدول این دوره از رقابت ها قرار دارد.

دومین دیدار این هفته از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در شهر تهران پیگیری شد و به پایان رسید. این دیدار بین دو تیم استخر شهید نوفلاح و نفت امیدیه برگزار شد. در پایان این دیدار که تیم نوفلاح با انگیزه بسیار بالا آن را آغاز کرد، تیم نفت امیدیه با نتیجه قاطع ۱۶ بر ۵ به پیروزی دست یافت. با نتیجه به دست آمده تیم نوفلاح با یک برد همچنان یک پله بالاتر از تیم نماینده اصفهان قرار گرفته است.

در پایان این هفته از رقابت‌های دور برگشت لیگ برتر واترپلو حساس‌ترین دیدار بین تیم صدر جدولی دانشگاه آزاد و تیم رده دومی سایپا برگزار شد. در پایان این دیدار، شاگردان شهیدی‌پور توانستند با نتیجه ۱۰ بر ۶ سایپا را از پیش رو بردارند.

تیم نفت و گاز گچساران در این هفته با قرعه استراحت روبرو شده بود و در این هفته استراحت کرد تا برای ادامه بازی‌ها آماده شود.

یکی از مهم‌ترین اتفاقات این هفته از رقابت‌های لیگ برتر واترپلو پخش زنده دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی و سایپای تهران از شبکه ورزش سیما بود.

نتایج پایانی هفته سوم دور برگشت از بیست و ششمین دوره رقابت های لیگ برتر واترپلو به شرح زیر است:

نماینده اصفهان ۴ – نیروی زمینی ارتش ۸

استخر شهید نوفلاح ۵ – نفت امیدیه ۱۶

سایپا ۶ – دانشگاه آزاد اسلامی ۱۰

جدول لیگ برتر واترپلو تا پایان هفته سوم دور برگشت رقابت های لیک برتر واترپلو:

۱) دانشگاه آزاد اسلامی        ۱۷ امتیاز

۲) نفت امیدیه                   ۱۳ امتیاز

۳) سایپا                        ۱۱ امتیاز

۴) نیروی زمینی ارتش        ۹ امتیاز

۵) نفت و گاز گچساران       ۷ امتیاز

۶) استخر شهید نوفلاح        ۲ امتیاز

۷) نماینده اصفهان         صفر امتیاز

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان