تاریخ انتشار: 1397/11/08 23:47
پیش بازی نیوکاسل - منچسترسیتی؛
کد خبر: 112099

جنگ برای ماندن های معکوس/یکی برای ماندن در کورس قهرمانی/یکی برای ماندن در لیگ برتر

یکی از مسابقات هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس مسابقه میان دو تیم نیوکاسل و منچسترسیتی برگزار خواهد شد.
جنگ برای ماندن های معکوس/یکی برای ماندن در کورس قهرمانی/یکی برای ماندن در لیگ برتر

سعید فعله گری؛روز سه شنبه ۹ بهمن ۱۳۹۷ دو تیم نیوکاسل و منچستر سیتی از ساعت ۲۳:۳۰ به وقت ایران در استادیوم سنت جیمز پارک نیوکاسل از چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر انگلیس به مصاف هم می روند.

دو تیم وضعیت متفاوتی دارند منچستر سیتی تلاش می کند که در کورس قهرمانی بماند و نیوکاسل برای ماندن در لیگ برتر انگلیس تلاش می کند شاگردان پپ گواردیولا می خواهند کلاغ زاغی ها را شکست دهند که در پی لغزش احتمالی لیورپول خود را به صدر نزدیک کند اما شاگردان رافائل بنیتز نمی خواهند به لیگ پایینتر سقوط کنند آن ها در تلاش هستند از میزبانی خود استفاده کنند و در حضور هوادارانشان سه امتیاز این بازی را بگیرند و برای ماندن در لیگ برتر امیدوار بمانند.

نتیجه بازی رفت دو تیم با برتری ۲بر۱ سیتیزن ها به پایان رسیده است در این مسابقه ابتدا در دقیقه ۷ بازی منچسترسیتی با گل رحیم استرلینگ جلو افتاد اما در دقیقه ۳۰ دیندر یدلین روی پاس گل خوزه روندون برای نیوکاسل گلزنی کرد و بازی به تساوی کشیده شد اما آبی ها در دقیقه ۵۲ با گلزنی کایل والکر روی پاس گل سرخیو آگوئرو به پیروزی رسیدند.

در جدول لیگ برتر انگلیس منچسترسیتی با ۲۳ بازی و ۵۶ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است اما نیوکاسلی ها شرایط خوبی ندارند با ۲۳ بازی و گرفتن ۲۱ امتیاز در مکان ۱۷ جدول قرار گرفته اند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48rqvk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب منچسترسیتی برای بازی مقابل نیوکاسل اعلام شد