//
کدخبر: ۱۶۳۳۵۸ //

نقشۀ برنده ایران؛ موشک‌های دوربُرد بیرانوند، بر سر مدافعان ژاپن!

ابرقهرمان تیم ملی ایران که به عنوان شاخص‌ترین چهرۀ تعیین‌گر در ترکیب یوزها برابر ژاپن به میدان خواهد رفت، می‌تواند در نتیجۀ این دیدار تاثیر باورنکردنی داشته باشد.

نقشۀ برنده ایران؛ موشک‌های دوربُرد بیرانوند، بر سر مدافعان ژاپن!
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی ایران در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برای چندین دوره بود که چنین نبرد حساس و سرنوشت‌سازی را تجربه نکرده بود تا متعاقباً فضای احساسی و هیجان‌انگیزی در سطح ملی فوتبال ایران به‌وجود بیاید و مو به موی شرایط نبرد یوزها مقابل ژاپن بررسی شود.

اینکه کارلوس کی‌روش در این بازی بزرگ از چه تاکتیکی استفاده خواهد کرد، داغ‌ترین بحث محافل فوتبالی تا به این لحظه می‌باشد که به‌دنبال آن هیچ جواب قطعی حاصل نمی‌شود، چرا که کسی نمی‌تواند ذهن آقای سرمربی را به این سادگی‌ها بخواند، قرارگیری در آرایش هجومی یا تدافعی؟! این سوال شاید تا این ساعت برای چندهزار بار به اشکال مختلف پرسیده شده باشد! چرا که هیجانات موجود نمی‌تواند به مخاطبین اجازه بدهد به سادگی از کنار این اتفاقات بگذرند!

دست سرمربی باز است تا در این نبرد از هر تاکتیکی بنا به وضعیت اردوی تیم ملی استفاده کند، اما او در این لحظه برگ برنده‌ای را در آستین خود دارد که هاجیمه موریسائو و مردانش از برخورد با آن غافلگیر و وحشت‌زده خواهند شد! برگ برنده‌ای به نام پسر حماسه‌ساز ایران، علیرضا بیرانوند با آن دست‌های جادویی که دیگر به دستان امن و بمب‌های دوربُرد مشهور شده‌اند.

حساب کردن بر روی دستان علیرضا بیرانوند بهترین تاکتیک موثری خواهد بود که هم توانست دروازۀ ایران را ورود هرگونه توپ به درون خود ایزوله نماید و در سویی دیگر ایران را به گل برتری برساند؛ در اینکه بیرانوند چند سوپرسیو بزرگ در حد کلاس جهانی را برای این نبرد کنار گذاشته است و از سورپرایز جدیدش رونمایی خواهد کرد هیچ شکی نیست، اما سوای بر این او این بار به احتمال قریب به یقین محوطۀ جریمه ژاپن را موشک‌باران خواهد کرد، چرا که شرایط بازی دست او را باز خواهد گذاشت تا بهترین و ایده‌آل‌ترین و البته امن و دقیق‌ترین مسیر برای رسیدن به دروازه سامورایی ها از دستان او بگذرد!

تیم ملی ایران خیلی روی به بازی مالکانه و هجومی در برابر ژاپن نخواهد آورد، چرا که حریف در فاکتور سرعت چند پله بالاتر از یوزها قرار دارد و روی آوردن به دوندگی بی‌امان یعنی خودکشی! چرا که امکان شکست برابر تندروهای توکیو بسیار زیاد است و اگر هم موفقیتی در این مرحله به هر شکلی حاصل شود، خستگی ناشی از دوئل‌ها در فینال، کار دست کی‌روش و مردانش خواهد داد! پس باید همه چیز را به دستان بیرو سپرد تا در یک چشم برهم زدن، توپ را با دستان جادویی‌اش از محوطۀ خودی به زیر پای مهاجمان در محوطۀ جریمه حریف بیاندازد و بدون کوچک‌ترین زحمتی فرصت‌های گلزنی پیاپی و ایده‌آل را برای ایران حاصل نماید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۳۳۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان