تاریخ انتشار: 1397/11/06 22:06
کد خبر: 112402

سیتی 5 - 0 برنلی، رحم و مروت ندارند!

منچسترسیتی موفق شد با ارائه نمایشی برتر در خانه خود و در رقابت جام حذفی با 5 گل برنلی را مغلوب کرده و راهی دور بعدی شود.
سیتی 5 - 0 برنلی، رحم و مروت ندارند!

سیتیزن ها که در هفته های اخیر در تمامی رقابت ها نتایج فوق العاده ای می گیرند، امشب هم در FA CUP کار دشواری مقابل برنلی نداشند و با 5 گل این را شکست دادند.

مطابق انتظار بازی با برتری سیتی آغاز شد و این تیم بعد از خلق چند موقعیت، در دقیقه 22 و با حرکت انفرادی گابریل ژسوس و ضربه تماشایی او در محوطه به گل اول دست یافت. نمایش خوب سیتی در نیمه اول نیز ادامه یافت اما در نهایت گلی از روی خط دروازه ها رد نشد و سیتی با برتری 0-1 راهی رختکن شد.

در ابتدای نیمه دوم اما سیتی باز هم هجومی آغاز کرد و در دقیقه 52 و با حرکت زیبای برناردو سیلوا و ضربه دقیق او از گوشه محوطه به گل دوم هم دست یافت.

اما این پایان کار نبود و در دقیقه 62 کوین دی بروین با یک ضربه غیرقابل مهار از پشت محوطه توانست برتری سیتی را افزایش دهد. در ادامه سیتی دست بردار نبود و در دقیقه 75 این بار کوین لانگ به اشتباه دروازه خودی را گشود و سیتی 0-4 از برنلی پیش افتاد. در اواخر بازی سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد که سرخیو آگوئرو آن را تبدیل به گل کرد و در نهایت سیتی با برتری 0-5 راهی دور بعدی شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k776

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعلام ترکیب اصلی منچستر سیتی مقابل برتون آلبیون