تاریخ انتشار: 1397/11/06 11:38
کد خبر: 112474

کلیدی ترین مهره امارات راهی بیمارستان شد

خودداری از دستور کادر پزشکی و بازگشت به زمین آن هم بعد از برخورد شدید با مهاجم استرالیا و بیهوشی باعث شد تا کاپیتان اماراتی راهی بیمارستان شود.
کلیدی ترین مهره امارات راهی بیمارستان شد

دقایق پایانی بازی امارات با استرالیا با اتفاقات عجیب همراه بود. بیهوش شدن مدافع و کاپیتان سرشناس میزبان جام ملت ها برای دقایقی بازی را متوقف کرد اما بعد از مداوای سرپایی و بازگرداندن فارس جمعه به هوشیاری این بازیکن برخلاف نظر کادر پزشکی وارد زمین شد تا وضعیتی عجیب برای او در چهار دقیقه وقت های تلف شده رقم بخورد.

فارس جمعه به عنوان یکی از کلیدی ترین و در عین حال سرشناس ترین مهره های امارات در جام ملت ها دقیقه 90 بازی با استرالیا با برخورد مهاجم استرالیا تعادل خود را از دست داد و بیهوش روی زمین افتاد. در ابتدا تصور می شد او مثل سایر هم تیمی های خود در صدد وقت تلف کردن باشد اما با تاکید دروازه بان و دیگر بازیکنان امارات مشخص شد وضعیت او نامطلوب است.

نزدیک به چهاردقیقه زمان برد تا ریکاوری این بازیکن انجام و فارس جمعه دوباره هوشیاری خود را به دست بیاورد اما از آن جا که امارات تعویض های خود را انجام داده بود و با توجه به فشار شدید استرالیا نیاز مبرمی به همه نفراتش برای حفظ برتری در راه خلق حماسه بزرگ مقابل مدافع عنوان قهرمانی داشت، فارس جمعه برخلاف نظر پزشک تیم ملی امارات به زمین بازگشت.

تصمیمی سخت و خطرناک چون می توانست آسیب های جدی مغزی برای این بازیکن به همراه داشته باشد و همین گونه نیز شد چون دو دقیقه بعد از این بازگشت فارس جمعه دوباره زمین خورد و وضعیت وخیم تری پیدا کرد تا بلافاصله پزشک تیم امارات دستور به بردن این بازیکن به بیمارستان را صادر کرد. روزنامه الاتحاد در گزارش خود از آخرین شرایط فارس جمعه با لقب"شوالیه شجاع" از او نام برد و مدعی شد در میان ستاره های امارات، فارس جمعه تعصب را به گونه ای دیگر معنی کرد.

مدافع امارات دقایق و ساعات بعد از برد شیرین برابر استرالیا را برخلاف هم تیمی هایش که در رختکن جشن گرفته بودند در بیمارستان و زیر دستگاه های تنفسی و مدرن گذراند تا وضعیت آسیب های مغزی احتمالی او بررسی شود. هنوز گزارش دقیقی از وضعیت جسمانی او منتشر نشده اما رسانه های اماراتی با دامن زدن به غیبت احتمالی او در بازی نیمه نهایی مدعی شدند فارس جمعه برای صعود امارات به دومین نیمه نهایی متوالی جام ملت ها با جان و سلامتی خود بازی کرد که این اقدام او ارزشمند است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27k7g6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حذف استرالیا مقابل امارات به روایت آمار