//
کدخبر: ۱۶۲۸۲۱ //

رونالدو:انتقال مارسلو و برونو به یوونتوس بهترین تصمیم‌های نقل و انتقالاتی یووه

کریستیانو رونالدو به مدیران باشگاه یوونتوس اعلام کرده انتقال مارسلو و برونو آلوز به این تیم ایتالیایی بهترین تصمیم‌های نقل و انتقالاتی یووه خواهد بود.

رونالدو:انتقال مارسلو و برونو به یوونتوس بهترین تصمیم‌های نقل و انتقالاتی یووه
به گزارش فرتاک نیوز،

روزنامه ایتالیایی توتواسپورت اعلام کرد که کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس از مدیران این باشگاه ایتالیایی درخواست کرده که برای انتقال مارسلو و برونو آلوز به یووه اقدام کنند. بر اساس این گزارش، رونالدو، انتقال این دو ستاره به تورین را بهترین تصمیم‌های نقل و انتقالاتی یووه خوانده است.

رونالدو که بعد از انتقال جنجالی از باشگاه سابقش رئال مادرید به یوونتوس، حالا به نظر می‌رسد با سری آ سازگار شده و خودش را پیدا کرده، تا کنون در فصل جاری برای یووه 16 گل به ثمر رسانده و 8 پاس گل داده است. به گزارش توتو اسپورت، رونالدو حالا در یوونتوس به حدی از اعتماد به نفس رسیده که از مدیران باشگاه خواسته همبازی سابقش در رئال مادرید، مارسلو و همبازی‌اش در تیم ملی پرتغال، برونو آلوز را به تورین منتقل کنند.

باید دید آیا مدیران یونایتد خواسته‌های رونالدو را برآورده خواهند کرد یا نه. البته انتقال آلوز تا حدودی منطقی به نظر می‌رسد چرا که گزارشها نشان می‌دهد مهدی بن‌عطیه احتمال قصد ترک یووه را دارد. در صورت خالی ماندن پست بن‌عطیه، انتقال برونو آلوز از پارما می‌تواند برای یووه گزینه مناسبی باشد.

اما در مورد مارسلو باید دید که آیا ستاره برزیلی می‌تواند رئال مادرید را برای خروج از این تیم راضی کند. در حال حاضر الکس ساندرو گزینه اول پست دفاع چپ در یوونتوس است و اگر فصل آینده مارسلو و ساندرو در ترکیب یووه حضور داشته باشند انتخاب از میان این دو ستاره برزیلی برای ماسیملیانو آلگری کار بسیار دشواری خواهد بود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان