//
کدخبر: ۱۶۲۷۰۷ //

گونکالوس! از پاختاکور برای استقلال چه‌ آورده‌ای؟

استقلال تهران بالاخره توانست برای تقویت خط حملۀ حود، مهاجم 27 سالۀ اصالتا گینه‌ای پاختاکور ازبکستان را جذب کند تا خیال هواداران آرام بگیرد.

گونکالوس! از پاختاکور برای استقلال چه‌ آورده‌ای؟
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از ناکامی‌های پی در پی استقلالی‌ها در بازار نقل و انتقالات تابستانی و زمستانی، این بار وینفرید شفر و مدیران استقلال، دست خود را بر روی مهاجمی گذاشتند که اگر از مامه تیام بزرگ‌تر نباشد، کم‌تر و کوچک‌تر نخواهد بود و قطعاً کیفیتی بهتر از الحاجی گرو فاجعه خواهد داشت! چرا که کارنامه او حداقل بر روی کاغذ پالس‌های مثبتی را به آبی‌ها می‌دهد.

او مهاجم ارزان قیمتی نیست! پس استقلال به طور حتم، آنالیزهای فنی و برآوردهای خود را برای جذب او صورت داده است که دستش را بر روی این بازیکن 1 میلیون و 350 هزار یورویی گذاشته است! چرا که او می‌بایست بسیار کارآمد و مفید به نظر آمده باشد که اینچنین مدیران سختگیر استقلال را مجاب به پرداخت چنین رقمی کرده است، زیرا آبی‌ها با سابقۀ بدی که در امر نقل و انتقالات خارجی داشته‌اند، این روزها دیگر بسیار محتاط و سرسخت وارد عمل می‌شوند!

اسماعیل گونکالوس کیست؟! مهاجمی با 184 سانتی متر قد و 27 سال سن که اصالتش به گینه بیسائو برمی‌گردد، هرچند که او پیش از آنکه برای تیم ملی بزرگسالان گینه به میدان برود، بسیار علاقمند بود تابعیتی پرتغالی بگیرد و حتی در این زمینه تلاش‌های موثری را هم ترتیب داد و برای تیم ملی زیر 17 ساله‌های پرتغال نیز به میدان رفت، اما در نهایت او از سوی فرناندو سانتوس هرگز به اردوی بزرگسالان سلسائو اروپا دعوت نشد تا روی به کشور مادری خود، یعنی گینه بیاورد و در سال 2018 برای اولین بار پیراهن این کشور را برتن کند.

از سوابق درخشان گونکالوس، می‌توان به حضور او در لوشامیپونه فرانسه و عضویت یکساله‌اش در باشگاه المپیک نیس، آپوئل اشاره کرد که هرگز دوران موفقی را در این دو باشگاه از خود برجای نگذاشت تا اوج او در باشگاه پاختاکور تاشکند خلاصه شود، چرا که او توانست در 27 حضور خود که مربوط به فصل تازه پایان یافته لیگ برتر ازبکستان می‌باشد، 20 گل را به ثمر برساند و رکوردی بسیار خوب را از خود برجای بگذارد، همچنین او سابقه حضور در باشگاه‌های غرب آسیا را با عضویت در الاتفاق عربستان در سال 2015 دارا می‌باشد و تا حدودی با سبک فوتبال غرب آسیایی‌ها آشناست.

اکنون تمامی تمرکز‌ها با همراهی شیطنت‌های رسانه‌ای و نشریات، به حواشی این مهاجم گینه‌ای معطوف شده است، از شباهت ظاهری‌اش به دیدیه دروگبا تا تفکرات همسرش در حمایت از رژیم صهیونیستی و رقم چند میلیاردی قرارداد او با استقلال و ... که کاملاً در راستای تخریب چهرۀ او صورت می‌پذیرد! اما واقعیت ماجرا این است که برای هواداران استقلال حتی ذره‌ای از این مسائل نیز اهیمتی ندارد و فقط و فقط، جان‌گیری دوباره خط حمله تیمشان در اولویت است و در مقطع کنونی، ترس تجربه کردن دورانی چون حضور الحاجی گرو و مسائل و کیفیت فنی این بازیکن، بیش از هرچیزی در افکار هواداران پرسه می‌زند! کاش کسی برای او بتواند بدون غرض‌ورزی اینگونه ترجمه کند که هواداران می‌خواهند بدانند از پاختاکور برایشان چه آورده‌ای؟!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۲۷۰۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان