//
کدخبر: ۱۶۱۹۸۶ //

جنجال روز: پیام تمسخرآمیز میناوند برای هواداران کی‌روش و ژاپن + عکس

پیش‌کِسوت باشگاه پرسپولیس مطالب جنجالی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

جنجال روز: پیام تمسخرآمیز میناوند برای هواداران کی‌روش و ژاپن + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 مهرداد میناوند، پیش‌کِسوت باشگاه پرسپولیس و بازیکن سابق تیم ملی ایران مطالب جنجالی در استوری اینستاگرام خود منتشر کرد.

 تیم ملی فوتبال ژاپن در مرحلۀ یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا به مصاف عربستان رفت. چندی پیش و پس از شکست پرسپولیس مقابل کاشیماآنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا، هواداران برخی تیم‌های لیگ برتری در ورزشگاه‌های مختلف کشور، در حرکتی عجیب و البته تلخ، پرچم ژاپن را به اهتزاز درآوردند. در واقع آنها با این حرکت از پیروزی تیم ژاپنی در مقابل پرسپولیس ایران ابراز خوشحالی کرده و با آوردن پرچم این کشور به سرخ‌پوشان طعنه زدند.

تیم ملی فوتبال ایران هم این روزها درگیر رقابت‌های جام ملت‌های آسیا است . کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان چند روز قبل در مصاحبه‌ای عجیب و جنجالی به باشگاه پرسپولیس و وزارت ورزش حمله کرده و اظهارات نه‌چندان جالبی را به مردم ایران نسبت داد. صحبت‌های کی‌روش با انتقادات بسیاری از اهالی فوتبال ایران همراه شده و  واکنش افراد غیروزشی را همراه داشت. حتی مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هم مجبور به عذرخواهی از مردم ایران شد. اما عده‌ای از اظهارات تُند کی‌روش حمایت کردند.

میناوند با اشاره به دیدار تیم ملی ژاپن، هواداران ایرانی که در مقابل پرسپولیس پرچم ژاپن را به اهتزاز درآوردند و همچنین افرادی که از سخنان نه‌چندان جالب سرمربی پرتغالی تیم ملی حمایت کردند را با کلماتی جنجالی مورد خطاب قرار داد.

-634795

استوری مهرداد میناوند

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۹۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان