//
کدخبر: ۱۶۱۷۲۸ //

اردن (۲)۱_۱(۴) ویتنام؛ هم‌گروهی ایران شگفتی‌ساز شد

ضیافت پنالتی‌ها نخستین تیم مرحله یک‌چهارم نهایی را مشخص کرد.

اردن (2)1_1(4) ویتنام؛ هم‌گروهی ایران شگفتی‌ساز شد

- در نخستین دیدار مرحله یک‌هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا از ساعت 14:30 به وقت ایران دو تیم اردن و ویتنام رو در روی هم قرار گرفتند.

ترکیب تیم ملی اردن

عامر شفیع، انس بنی یاسین، طارق خطاب، فراس شلبایه، سالم العجالین، سعید حسن مرجان، بهاء عبدالرحمن، خلیل بنی عطیه، موسی محمد التعمری، یاسین محمود البخیت و یوسف الرواشده

ترکیب تیم ملی ویتنام

دانگ وان لام، دو دوی مان، کو انگوک های، بی تی دانگ، دوآن وان هائو، نوین ترانگ هوانگ، نوین هوی هانگ، دو هانگ دانگ، نوین چانگ های، فان وان دوک و نوین چانگ فونگ

نیمه نخست این دیدار بازی برابری را شاهد بودیم و بازیکنان دو تیم از روی شوت‌های از راه دور شانس خود را برای گل‌زنی امتحان می‌کردند تا این که بهاء عبدالرحمن توپ را به زیبایی وارد دروازه ویتنام کرد.

در آغاز 45دقیقه دوم، بازیکنان ویتنام فشار خود را برای جبران نتیجه افزایش دادند و با نفرات بیشتری به سمت دروازه اردن حمله‌ور شدند تا این که کانگ فونگ انگوینگ بازی را به تساوی کشاند.

این دیدار در پایان 90دقیقه با تساوی 1_1 به پایان رسید تا دو تیم شانس خود را در برای رسیدن به مرحله یک‌چهارم در وقت‌های اضافه امتحان کنند.

تلاش بازیکنان در وقت‌های تلف شده نیز به گل ختم نشد تا این که علیرضا فغانی با به صدا درآوردن سوت پایان بازی بازیکنان را به ضیافت پنالتی‌ها دعوت کرد.

بازیکنان تیم ملی ویتنام با گل کردن تمامی ضربات خود به عنوان اولین تیم به مرحله ‌یک‌چهارم صعود کرد.

 

 

منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۷۲۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان