//
کدخبر: ۱۶۱۵۶۹ //

تراکتورسازی ستاره خارجی فراری اش را نقره داغ می کند

تراکتوری ها به دنبال این هستند تا با توجه به غیبت غیرموجه اروین در طول این مدت و عدم بازگشت به تبریز، ضمن فسخ بدون پرداخت قرارداد این بازیکن، مبلغی را به عنوان جریمه از این بازیکن دریافت کنند.

تراکتورسازی ستاره خارجی فراری اش را نقره داغ می کند
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه تراکتورسازی تبریز از طریق مراجع قانونی پیگیر حق و حقوق خود در رابطه با بازیکن اسکاتلندی‌اش می‌شود. لی هری اروین مهاجم اسکاتلندی تراکتورسازی برای چندمین بار اعتنایی به ضرب‌العجل باشگاه نکرده و به ایران بازنگشت. این اتفاق در حالی رخ داد که باشگاه تراکتورسازی اعلام کرده بود این آخرین فرصت ارو‌ین برای بازگشت به ایران است. البته هفته گذشته هم اعلام شد ارو‌ین قصد بازگشت ندارد و ضرب‌العجل باشگاه تراکتورسازی هم به سرنوشت دفعات قبل دچار خواهد شد.

در چنین شرایطی، باشگاه تراکتورسازی سرانجام مجاب به پیگیری حق و حقوق خود از مجرای قانونی شده است. با اثبات این موضوع که اروین به تبریز باز نخواهد گشت، تراکتوری‌ها اقدامات قانونی خود علیه این بازیکن را آغاز کرده‌اند.

آنها به دنبال این هستند تا با توجه به غیبت غیرموجه ار‌وین در طول این مدت و عدم بازگشت به تبریز، ضمن فسخ بدون پرداخت قرارداد این بازیکن، مبلغی را به عنوان جریمه از این بازیکن دریافت کنند. البته اروین در توجیه غیبت خود به نامه پزشک خود استناد کرده. در این نامه اعلام شده بود مهاجم اسکاتلندی به بیماری روانی حاد دچار شده و توانایی بازگشت به ایران را ندارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان