//
کدخبر: ۱۶۱۳۹۴ //

افشاگری بزرگ فرگوسن علیه کارلوس کی‌روش + عکس

سر الکس فرگوسن افشاگری عجیبی در خصوص دستیار مورد اعتمادش در منچستریونایتد داشته است.

افشاگری بزرگ فرگوسن علیه کارلوس کی‌روش + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران در روزهای اخیر حسابی با رفتار و مصاحبه‌های تند خود جنجال ساز شده است تا جایی که عملا عده‌ای او روبروی او قرار گرفته اند و البته عده‌ای نیز به حمایت از مربی پرتغالی پرداختند.

مخالفان کی‌روش اخیرا در فضای مجازی مصاحبه‌ای قدیمی از سر الکس فرگوسن را منتشر می‌کند که اشاره به رفتار عجیب دستیار سابق فرگوسن داشته است. ماجرا از این قرار است که در ماجرای خرید بهِ‌بهِ(مهاجم پرتغالی) باشگاه منچستریونایتد و الکس فرگوسن دخالتی نداشتند و کی‌روش مستقیما با اصرار خودش این بازیکن را به جمع شیاطین سرخ اضافه کرد. فرگوسن در خصوص خرید به به می‌گوید:

این تنها باری بود که من بازیکنی را بدون آنکه ببینم خریدم. هیچ اطلاعی از او نداشتم اما کارلوس بسیار از او تعریف کرد و به من گفت او می‌تواند یک ستاره آینده‌دار در دنیای فوتبال باشد. کارلوس برای خرید او اصرار داشت و باید فورا راجع به او تصمیم می‌گرفتیم. به حرف کی‌روش گوش کردیم اما به‌به هرگز بازیکنی که می‌خواستیم نشد.

روی کین، کاپیتان جنجالی سابق یونایتد نیز پس از آن تایید کرد که به‌به با اصرار کی‌روش به تیم آمد و در حد یک بازیکن آماتور بود. این خرید ناموفق از سال 2010 تا 2014 در عضویت منچستر بود و تنها با دو بازی از این تیم جدا شد.

-682340

به به

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۳۹۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان