//
کدخبر: ۱۶۱۰۷۲ //

پیشنهاد خرید اقساطیِ شیک‌ترین ویلاهای آنتالیا برای استقلالی‌ها

بازیکنان استقلال در جریان اردوی ترکیه خود، با پیشنهادی خوب و وسوسه انگیز رو به رو شده‌اند.

پیشنهاد خرید اقساطیِ شیک‌ترین ویلاهای آنتالیا برای استقلالی‌ها
به گزارش فرتاک نیوز،

 بعد از اینکه اردوی آماده سازی استقلال در کشور قطر لغو شد، این تیم مجبور شد به کشور ترکیه سفر کند و تمرینات خود را در آنجا دنبال کند.

آبی‌پوشان در روز‌های اخیر جسته و گریخته اعتراض خود را به محل برگزاری این اردو اعلام کرده‌اند و سرمای ترکیه را یکی از دلایل آن دانسته‌اند.

در خلال این اردو، ظهر دیروز وقتی بازیکنان بعد از تمرین خود برای صرف ناهار به هتل رفته بودند، نمایندگانی از یک شرکت ساختمان سازی را در آن محل دیدند که برای پرزنت کردن آنها برای خرید ویلاهای شیک در آنتالیا و آنالیا آمده بودند.

نمایندگان شرکت برج سازی معروف در ترکیه پیشنهاد وسوسه انگیزی به بازیکنان استقلال دادند و آنها را برای خرید واحدهای مسکونی و ویلاهایشان ترغیب کردند. آنها به بازیکنان استقلال اعلام کردند ایرانی های زیادی در این دو شهر ترکیه ساکن هستند. این نمایندگان به استقلالی‌ها توصیه کردند اگر از این شرکت خرید کنند می‌توانند با شرایط اقساطی بلند مدت و بدون یک ریال اضافه پرداخت این واحد یا ویلاها را در اختیار بگیرند.

دو بازیکن با سابقه استقلال صحبت‌های جدی در این باره با آنها داشتند و قرار شد بعد از بررسی تمام جوانب به آنها پاسخ قطعی را اعلام کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۱۰۷۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان