//
کدخبر: ۱۶۰۹۹۹ //

خبر خوش برای استقلال؛ ردپای تیام در نقل‌و‌انتقالات آبی‌پوشان

ستاره سابق استقلال در صدر اخبار نقل‌و‌انتقالات این تیم قرار گرفت.

خبر خوش برای استقلال؛ ردپای تیام در نقل‌و‌انتقالات آبی‌پوشان
به گزارش فرتاک نیوز،

تنها چند روز تا پایان نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر باقی مانده است و هنوز استقلال موفق نشده بازیکنی را جذب کند.

در روزهای اخیر نام چندین مهاجم خارجی مطرح شده که توسط باشگاه استقلال تکذیب شده یا به صورت رسمی تایید نشده‌اند. مهم‌ترین دلیلی که مدیریت آبی‌پوشان برای عدم جذب بازیکن جدید آورده‌اند، نبودن منابع مالی و بسته شدن حساب باشگاه استقلال است که منجر به برگشت خوردن حواله‌های بازیکنان این تیم هم شد.

اما در سه روز گذشته مبالغ قابل توجهی به حساب باشگاه استقلال واریز شده که می‌تواند راه‌گشای بازار نقل‌و‌انتقالات آبی‌ها باشد و همچنین موجب پرداخت معوقات بازیکنان شود.

گفته می‌شود با انتقال مامه تیام به عجمان امارات، مجموعاً مبلغ 350 هزار دلار نصیب باشگاه استقلال شده که قرار بود طی چند مرحله واریز شود. طبق اعلام مدیران این باشگاه، عجمان به طور کامل بدهی خود به استقلال را تسویه کرده است تا دست مدیرعامل آبی‌پوشان در نقل‌و‌انتقالات باز شود و بتواند خیلی زود بازیکنان مدنظر شر را جذب نماید.

همچنین دکتر خطیر عضو هیات مدیره استقلال هم در سفری که به ترکیه و باشگاه ترابوزان داشته، مبلغ 400 هزار دلاری که استقلال از انتقال مجید حسینی به این باشگاه طلب داشته را بصورت کامل دریافت کرده است تا دست آبی‌‎پوشان کاملاً باز شود و بهانه مالی برای جذب بازیکن خارجی نداشته باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۹۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان