//
کدخبر: ۱۶۰۸۳۹ //

پست مشترک بازیکنان استقلال؛ دروغگو ... + عکس

بازیکنان استقلال با گذاشتن پستی مشترک در اینستاگرام صدای اعتراض خود را به گوش هواداران رساندند.

پست مشترک بازیکنان استقلال؛ دروغگو ... + عکس
به گزارش فرتاک نیوز،

 باشگاه استقلال این روزها با مشکلات عدیده‌ای رو به رو است، نارضایتی هواداران از نقل‌وانتقالات زمستانی از یک‌ طرف تا سرمای اردوی ترکیه همگی موضوعاتی هستند که یکی از پرطرفدار ترین تیم‌های آسیا را در بحران قرار داده‌اند.

در همین راستا بازیکنان استقلال پس از این که وعده مدیران برای پرداختی‌ها عملی نشد با گذاشتن پستی در اینستاگرام هواداران را از اوضاع حاکم بر تیم آگاه ساختند.

-958870

پست اینستاگرامی سید حسین حسینی

با سلام خدمت هواداران خوب تیم بزرگ استقلال

ما بازیکنان در مقابل نام بزرگ استقلال چیزی نیستم ، اگر حرفی هم زده میشه فقط برای موفقیت بیشتر تیمه تا کی باید بشنویم ، درباره اتفاقات خوب صحبت کنیم ، ولی فقط و فقط حرف . چیزی که مدیران خوب یاد گرفتن ، قرار دادن ما بازیکنان مقابل شما عزیزان است. از حق و حقوق خودمون گذشتیم برای آمادگی هر چه بیشتر بدون هیچ گونه دریافتی حاضر به شرکت در تمرین شدیم ولی حتی به حداقل وعده ای که به ما بعد از ٤ ماه پول نگرفتن دادند عمل نکردند . اردوی قطر رو به دلایل نامعلوم لغو کردن و به هوای سرد و بارونی انتالیا آوردن و همه چیز رو خوب جلوه دادن

ما دستمون به جایی نمیرسه .

با این پست خواستیم صدای خودمون رو به گوش شما هوادارا که سرمایه اصلی این باشگاه هستین برسونیم که همه شنیدها در حد حرفه .اگر قراره کسی کاری برای باشگاه بزرگ استقلال بکنه باید خالصانه و مخلصانه باشه ، نه برای شهرت !!!!!

خدمت اقای وزیر باید عرض کنیم ، وقتی مدیر عامل ایرانسل برای پرداخت پول ، با باشگاه استقلال موضع دارد ،دیگر توقعی جز این نداریم و وضعیتی بهتر از این نخواهیم داشت

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۸۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان