//
کدخبر: ۱۶۰۷۷۸ //

جنجال در باشگاه استقلال: پاسخِ طعنه‌آمیز و تندِ مدیر سابق به فتحی

جنجال میان مدیران استقلال همچنان ادامه دارد. فتح‌الله‌زاده از هواداران آبی‌پوش بابت حمایت از امیرحسین فتحی عذرخواهی کرد.

جنجال در باشگاه استقلال: پاسخِ طعنه‌آمیز و تندِ مدیر سابق به فتحی
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می‌رسد موضوع بدهی‌های سر به فلک‌کشیدۀ  باشگاه استقلال تهران، مدیران سابق و حال حاضر این باشگاه پرطرفدار را به جان هم انداخته است.

امیرحسین فتحی سرپرست استقلال درخصوص مشکلات مالی این باشگاه ادعا کرده بود که بدهی‌های پیشین این تیم مربوط به دوران مدیریت علی فتح‌الله‌زاده می‌شود. حال این صحبت‌ها با پاسخ سنگین فتح‌الله‌زاده روبرو  شده است.

او در این خصوص  اذعان کرد «ظاهراً حساب و کتابِ ایشان ضعیف است. خب بعد از من که آقایان افشارزاده، افتخاری و فتحی آمدند، چرا بدهی‌ها را ندادند؟ من کنار ۳۰۰میلیاردی که آوردم و آن همه جامی که کسب کردم، ۳۰میلیارد بدهی گذاشتم، ولی آقایان در قبال ۳۰۰میلیاردی که طی همین سال‌ها گرفتند چه کار کردند؟ من با ۳میلیارد تومان کمپ ناصر حجازی را ساختم که صد‌ها میلیارد می‌ارزد، ولی آقایان نه این کار را کردند و نه جام آوردند. توصیه می‌کنم آقای فتحی به جای فوتبال به رشته پرش ارتفاع برود، چون خوب می‌تواند از روی مسائل بپرد! آقای فتحی باید در حد قواره خودش حرف بزند. آقایان عرضه ندارند و فرافکنی می‌کنند. بهتر است آقای فتحی اول یک جام بیاورد و بعداً انتقاد کند.»

وی پس از اظهارات تند خود، از هواداران استقلال بابت حمایت از امیرحسین فتحی عذرخواهی کرد و ایشان را در ادارۀ این باشگا،  ناتوان توصیف کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۷۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان