//
کدخبر: ۱۶۰۷۲۲ //

کمک سرخابی ها به کی روش و تیم ملی

کادر فنی تیم ملی اطلاعات دقیقی از دو بازیکن کلیدی عراق به واسطه شناخت بازیکنانی که در تیم‌های باشگاهی با آنها همبازی هستند جمع آوری کردند.

 کمک سرخابی ها به کی روش و تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی ایران در سومین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا در حالی به مصاف عراق می‌رود که دو بازی قبلی خود برابر یمن و ویتنام را با پیروزی پشت سر گذاشته است. تیم ملی با برد یا حتی تساوی مقابل عراق هم می‌تواند صدرنشین گروه خود شود که با توجه به شرایط جدول این اتفاق می‌تواند مسیر تیم ملی کشورمان را هموارتر کند، اما تیم ملی عراق مثل ایران توانسته دو دیدار قبلی خود مقابل ویتنام و یمن را به ترتیب با نتایج ۳ بر ۲ و ۲ بر صفر برنده از زمین خارج شود. این تیم در حال حاضر با تفاضل گل کمتر پایین‌تر از ایران ایستاده است. شیر‌های بین‌النهرین (لقب تیم ملی عراق) با مربیگری سرکو کاتانچ بازیکنانی دارد که بسیار جوان هستند. این تیم ۱۱ سال قبل توانست جام ملت‌های آسیا را فتح کند، اما تیم کنونی کاملاً متفاوت است. ستاره این تیم بدون شک مهند علی است. جوان ۱۸ ساله (یا به عبارت دیگر ۲۱ ساله) که تاکنون توانسته ۲ گل برای تیم ملی کشورش به ثمر برساند. او آن‌قدر در لیگ عراق و با پیراهن پلیس گل زده که با اغراق می‌گویند «از هر جای عراق شوت بزند گل می‌شود!»

مهند یکی از امید‌های اصلی آقای گلی جام ملت‌های آسیاست که می‌تواند مدافعان تیم کشورمان را نیز اذیت کند. کارلوس کی‌روش معتقد است بشار رسن و همام طارق نیز دو بازیکن کلیدی تیم ملی عراق محسوب می‌شوند که در لیگ برتر ایران و تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران توپ می‌زنند. در همین راستا شنیدیم کارلوس کی‌روش از دستیارانش و کادر فنی تیم ملی خواسته اطلاعات لازم در خصوص این دو بازیکن را از ملی‌پوشان استقلالی و پرسپولیسی بگیرند. در حال حاضر علیرضا بیرانوند و احمد نوراللهی در پرسپولیس همبازی بشار رسن هستند. همچنین وریا غفوری، روزبه چشمی و پژمان منتظری نیز در استقلال توپ زده و شناخت کاملی از همام طارق دارند. بر همین اساس اطلاعات ملی‌پوشان سرخابی کمک زیادی به شناخت بهتر دو ستاره عراقی پرسپولیس و استقلال توسط کادر فنی تیم ملی کشورمان کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان