تاریخ انتشار: 1397/10/25 13:10
کد خبر: 113774

ستاره فوتبالی از یک سانحه مرگبار نجات پیدا کرد

ستاره تایلندی ها در بازی حساس با امارات از یک صحنه مرگبار جان سالم به در برد تا جام ملت های آسیا قربانی تازه ای نداشته باشد.
ستاره فوتبالی از یک سانحه مرگبار نجات پیدا کرد

جدال سرنوشت ساز میزبان جام ملت ها با فیل های تایلندی در حالی با تساوی 1-1 به پایان رسید که عجیب ترین صحنه بازی در دقیقه 30 رخ داد. خطای شدید بازیکن امارات روی میکا چائونسی ستاره تایلندی ها منجر به آسیب دیدگی این بازیکن از ناحیه صورت و خونریزی شدیدی شد تا کادر فنی تایلند بلافاصله دستور تعویض را صادر کند.

 

بعد از بازی رسانه های تایلندی با انتشار تصاویری از این بازیکن روی تخت بیمارستان از خطر بزرگی که میکا چائونسی پشت سر گذاشت، خبر دادند. در تصاویر منتشر شده بازیکن امارات با استوک های خود زیر ابروی میکا را با جراحت سختی مواجه کرد که به نوشته پزشک تیم تایلند نزدیک به 15 دقیقه زمان برد تا خونریزی چائونسی بند بیاید.

 

همچنین بازیکن تایلند برای این که با ضایعه شدیدتر مغزی روبرو نباشد یک شب را در بیمارستان گذراند تا به این ترتیب خطر بزرگی را از سر گذرانده باشند. تایلند با تساوی برابر میزبان جام ملت ها موفق شد بعداز شوک عجیب روز اول برابر هند با 4 امتیاز به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله بعد رقابت ها شود تا این خطر بزرگ در سایه صعود پنهان شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27kzxv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی تایلند:این یک اتفاق باورنکردنی بود!