تاریخ انتشار: 1397/10/24 22:10
کد خبر: 113849

مدافع جوان بوکاجونیورز به لانه «زنبورها» رفت

باشگاه بورسیا دورتموند، صدرنشین بوندسلیگای آلمان با قراردادی پنج ساله «لئوناردو بالردی» بازیکن 19 ساله تیم بوکاجونیورز آرژانتین را به خدمت گرفت.
مدافع جوان بوکاجونیورز به لانه «زنبورها» رفت

 با تایید «مایکل زورک» مدیر ورزشی باشگاه بورسیا دورتموند، دفاع وسط مستعد آرژانتینی از فصل آینده به این تیم ملحق خواهد شد اما فرآیند اتمام قرارداد وی به اتمام رسیده است.

با وجود اینکه زروک به جزئیات قرارداد بالردی هیچ اشاره ای نکرده اما گزارش رسانه های آلمانی حاکی از انعقاد قراردادی به ارزش 16 میلیون یورو تا سال 2024 است.

باشگاه دورتموند در سال های اخیر به مقصدی آشنا و سرشناس برای جوان های مستعدی تبدیل شده است که قصد دارند مهارت های خود را در مسیر شکوفایی و پیشرفت قرار دهند.

«عثمان دمبله» بازیکن فرانسوی بارسلونا، «کریستین پولیشیچ» که توسط چلسی ربوده شد و هم اکنون هم به طور قرضی در جمع «زنبورها» بازی می کند و «جیدون سانچو» هم از جمله استعدادهای جوانی هستند که پس از درخشش در دورتموند نامی برای خود دست و پا کرده اند. 

بالردی اگرچه تنها در پنج بازی برای غول های آرژانتینی به میدان رفته است اما دارنده یکی از بالاترین ریتینگ ها در این باشگاه محسوب می شود.

او که به طور معمول در پست دفاع مرکزی مورد استفاده قرار می گیرد، پیش از سفر به دورتموند، تمرینات خود را در جمع تیم زیر 20 ساله های آلبی سلسته که خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آمریکای جنوبی انجام می دهد؛ تورنمنتی که از 17 ژانویه سال جاری در شیلی آغاز می شود.

با این حال، پیوستن دوباره وی به تیم ملی کشورش در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دورتموند هفته جاری و پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات زمستانی، رقابت خود در بوندسلیگا را از سر می گیرد؛ این تیم در حال حاضر با 6 امتیاز بیشتر نسبت به نزدیک ترین تعقیب کننده اش یعنی بایرن مونیخ، صدرنشین بوندسلیگا محسوب می شود. علاوه بر این، آنها ماه آینده در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تاتنهام خواهند رفت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36kjl7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ ستاره دورتموند به چلسی پیوست