//
کدخبر: ۱۶۰۲۹۱ //

ترکیب تراکتورسازی برای نیم‌فصل دوم

تی‌تی‌ها با تفکری تازه به استقبال نیم‌فصل دوم لیگ برتر خواهند رفت.

ترکیب تراکتورسازی برای نیم‌فصل دوم
به گزارش فرتاک نیوز،

 پنجرۀ نقل‌وانتقالاتی لیگ برتر در فصل جاری تنها به یک تیم تعلق دارد و آن هم باشگاهی نیست جز باشگاه  تراکتورسازی تبریز.  روز گذشته باز هم تی‌تی‌ها خبرساز شدند. جورج لیکنز سرمربی سابق تیم فوتبال بلژیک به عنوان جانشین محمد تقوی، هدایت قرمزپوشان تبریزی را برعهده گرفت.

به جرئت می‌توان گفت فصل جاری یکی از خاص‌ترین‌ فصل‌های فوتبالی برای تراکتوری‌ها به شمار می‌رود.  قرمزپوشان از  تابستان گذشته با جذب بازیکنان بزرگ و نامداری همچون اشکان دژاگه و مسعود شجاعی، برای حریفان خط‌ونشان کشیدند.

تجدید قوای این تیم پرطرفدار در نیم‌فصل نیز ادامه پیدا کرد و کوین کنستانت، بازیکن سابق آث میلان ایتالیا نیز به تبریز  منتقل شد. اما اکنون موضوعی که بیش از پیش حائذ اهمیت تلقی می‌گردد: نظر و تصمیمات سرمربی جدید بلژیکی درخصوص فهرست بازیکنان این تیم است.

شبا نگاهی ساده می‌توان به‌راحتی به این موضوع پی برد که تراکتورسازی اکنون یکی از کامل‌ترین ترکیب‌های ممکن در میان تیم‌های لیگ برتری را در اختیار دارد. با وجود خبرهایی درخصوص مذاکرۀ محمدرضا زنونی با رضا قوچان‌نژاد و سردار آزمون، آنگونه که از استراتژی باشگاه و مالک آن برداشت می‌گردد، به‌نظر می‌رسد لیکنز  بهانه‌ای برای اعمال تغییرات بزرگ در این تیم ندارد و تنها مسیر پیشِ‌روی این مربی باتجربه، مسیر منتهی به صدر جدول لیگ برتر می‌باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۲۹۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان