//
کدخبر: ۱۶۰۲۷۴ //

خون هواداران استقلال به جوش آمد

هواداران تیم فوتبال استقلال این روزها نگران وضعیت نقل‌و انتقلالتی تیم خود هستند.

خون هواداران استقلال به جوش آمد
به گزارش فرتاک نیوز،

در حالی تقریبا تمام تیم‌ها کار خود را در نقل‌وانتقالات تمام کرده‌اند و خود را برای حضور هرچه بهتر در نیم فصل دوم آماده می‌کنند که استقلال هنوز اندر خم یک کوچه است.

شاید اکثر پیشکسوتان و هواردان تیم به این موضوع اذعان داشته‌اند که استقلال برای حضور بهتر در لیگ و جام باشگاه آسیا یکی دو بازیکن جدید نیاز دارد. شاید خرید یک مهاجم تمام کننده و یک هافبک بازیساز که درخواست تمام طرفداران از شفر و باشگاه است بتواند گرۀ کور استقلال را در خط حمله باز کند.

مسئولان باشگاه در واکنش به صحبت‌های هوادارن تیم که نگرانی‌های خود را ابراز می‌کنند آن‌ها را به سکوت دعوت کرده است، و معتقد هستند که آن‌ها بیش‌تر از همه به فکر این موضوع هستند و نباید این مسائل در خصوص نقل‌وانتقالات در فضای رسانه‌ای پخش شود.

در صورتی که هر روز اسم یک گزینه جدید در اردوی استقلال مطرح می‌شود و هیچ کدام هم جذب نمی‌شوند که حریفان آسیایی استقلال خود را تا دندان مصلح کرده‌اند. در حالی سه هفته به شروع نیم فصل دوم نمانده که هواداران این تیم بسیار نگران آیندۀ تیم خود هستند و شاید سوال این روزهایشان این باشد که با وجود سکوت ما شما چه کار مثبتی در این روزها کرده‌اید.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۲۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان