//
کدخبر: ۱۶۰۰۵۹ //

واکنش شدید به تخلف بزرگ مالی در فدراسیون فوتبال

رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال به خبر قرارداد اسپانسر جدید این فدراسیون واکنش نشان داد

واکنش شدید به تخلف بزرگ مالی در فدراسیون فوتبال
به گزارش فرتاک نیوز،

 چند روز پیش خبری مبنی بر تخلف آشکار فدراسیون فوتبال در واگذار کردن امتیاز  انحصاری استفاده از فضای تبلیغات تیم‌های ملی  به یک موسسۀ حقوقی که هیچ تخصص و تجربه‌ای در این ضمینه ندارد منتشر شد که ارزش آن 40 میلیارد است.

هدایت الله ممبینی رئیس کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال و عضو هیات رئیسه از جمله افرادی است که این اتفاق در حیطه وظایف او رخ داده است اما وی، موضوع را نه تایید می کند و نه تکذیب.

ممبینی در واکنش به این پرسش که چرا اطلاعاتی در مورد این قرارداد منتشر نشده است، گفت: الان زمان صحبت در این باره نیست. بعدا صحبت می کنیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا توافق صورت گرفته را تایید می کنید؟ تصریح کرد: بگذارید بعدا. اگر اسپانسر بگیریم رسما اعلام می شود.

ممبینی در پاسخ به این سئوال که با این حساب آیا توافقی انجام نشده که اطلاع رسانی صورت نگرفته؟ تاکید کرد: اگر قراردادی بسته شود، رسما از طریق قسمت مربوطه در فدراسیون اعلام می شود.

این در حالی است که  مدارک و مستندات مربوط به اقدامات اسپانسر جدید موجود است. رئیس کمیته بازاریابی در واکنش به این مسئله مجددا صحبت های قبلی خود را تکرار کرد و گفت: اگر قراردادی رسما امضا شود، اطلاع رسانی صورت می گیرد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۶۰۰۵۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان