//
کدخبر: ۱۵۹۳۵۴ //

هیاهو در تبریز برای جانشینی تقوی

مالک متمول باشگاه تراکتورسازی خواب‌های شیرینی برای نیمکت تیمش دیده است.

هیاهو در تبریز برای جانشینی تقوی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محمد تقوی، سرمربی جوان لیگ برتری علی‌رغم این که چندی پیش اعلام کرده بود که در صورت کمک مربی بودن هم تراکتورسازی را ترک نمی‌کند، ساعاتی پیش با گذاشتن پستی در اینستاگرام با پرشورها خداحافظی کرد.

هنوز دقایقی از خبر استعفا تقوی نگذشته بود که خبرگزاری‌های رسمی کشور مدعی شدند این مربی جوان در نیم‌فصل دوم کارش را در نساجی مازندران ادامه خواهد داد.

اما هدایت تراکتورسازی به چه کسی واگذار می‌شود؟ چندی پیش رسانه‌های نزدیک به باشگاه تبریزی از کارلوس کی‌روش به عنوان سرمربی بعدی تراکتورسازی نام بردند. اما این طور که از شواهد و قرائن پیداست، کی‌روش پس از جام ملت‌ها هدایت تیم ملی کلمبیا را بر عهده خواهد گرفت.

پس از کی‌روش محتمل‌ترین گزینه، دراگان اسکوچیچ به حساب می‌آید، مربی کرواتی که سابقه کار در فوتبال ایران را دارد و از دانش و هوش بسیار بالایی نیز بهره می‌برد.

 

-126830

 

گویا این مربی مذاکراتی را نیز با زنوزی در کشور ترکیه انجام داده و احتمال این که او هدایت تراکتور سازی را بر عهده بگیرد بسیار است.

مالک متمول باشگاه تراکتورسازی البته تنها به مذاکره با دو گزینه فوق بسنده نکرده و این روزها سخت در تلاش است تا بهترین گزینه را به تبریز بیاورد. البته اولویت اول او مربی است که بتواند حاشیه‌های تیم کهکشانی‌اش را به خوبی جمع‌وجور کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۳۵۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان