//
کدخبر: ۱۵۹۳۳۲ //

دلیل استعفای تقوی از سرمربیگری تراکتورسازی مشخص شد!

در اقدامی غیرمنتظره سرمربی تی‌تی‌ها از سمتش کناره‌گیری کرد.

دلیل استعفای تقوی از سرمربیگری تراکتورسازی مشخص شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 در نیم‌فصل اول تراکتورسازی علاوه بر فراز و نشیب‌هایی که داشت، توانست رتبۀ قابل قبولی را در جدول با سرمربیگری محمد تقوی کسب کند.

تی‌تی‌ها که پیش از شروع فصل با خریدهای نامی قصد داشتند لیگ برتر را قدرتمند آغاز کنند با هدایت سرمربی ترکیه‌ای خود (جان توشاک) نتوانستند نتایج قابل قبولی کسب کنند. این‌جا بود که مسئولان تیم تبریزی تصمیم جدی گرفتند توشاک را برکنار و مربی تیم‌شان، محمد تقوی را به عنوان سرمربی موقت انتخاب کردند.

جالب‌تر اینکه تقوی برخلاف نظرات خیلی‌ها که باور داشتند تقوی نمی‌تواند تی‌تی‌ها را به روزهای خوب بازگرداند، اما کاری کرد کارستان و با حمایت هواداران پرشورش موفق شد نتایج بسیار خوبی را کسب کند تا تعجب خیلی از فوتبال‌دوستان را به خود معطوف کند.

اما امروز خبری عجیب در فضای مجازی منتشر شد. تقوی با گذاشتن پستی در اینستاگرام خود به طور رسمی اعلام کرد که از سمتش کناره‌گیری کرده است. در ابتدا دلیل این استعفا برای خیلی‌ها مبهم بود تا اینکه دلیل جدایی این سرمربی باتجربه مشخص شد.

گویا پشت پردۀ این استعفا چیزی دیگری است؛ در واقع داستان از این قرار است که از هفتۀ گذشته تحرکاتی در باشگاه تراکتورسازی برای جذب یک سرمربی نامدار خارجی آغاز شده بود که تقوی هم از این موضوع دلخوری‌هایی داشت.

حالا گفته می‌‎شود تراکتوری‌ها با گزینه مدنظر خود که خارجی هم هست به توافق رسیده‎اند. در همین مورد آنها به تقوی هم پیشنهاد داده‎اند که می‎تواند دستیار این سرمربی خارجی شود و تقوی هم در اعتراض به این موضوع استعفای خود را اعلام کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۳۳۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان