//
کدخبر: ۱۵۹۲۶۴ //

رونمایی از زوج جدید خط حمله پرسپولیس

سرمربی سرخ پوشان پایتخت در نیم فصل دوم از زوج جدید خط حمله اش رونمایی می کند.

رونمایی از زوج جدید خط حمله پرسپولیس
به گزارش فرتاک نیوز،

بعد از آنکه پرسپولیس در دوران طارمی فرصت های زیاد گلزنی را از دست می داد برانکو سرمربی سرخ پوشان در فصل نقل و انتقالات تابستانی دست روی منشا گذاشت و این مهاجم نیجریه ای خیلی زود پیراهن سرخ پوشان را بر تن کرد.

منشا در پرسپولیس اصلا نتوانست انتظارات را برآورده کند. او با وجود آنکه تاثیر گذار بود اما آمار ناامید کننده گلزنی از خود به جای گذاشت تا جایکه در لیگ هر ۳۰۰ دقیقه یک گل به ثمر رساند.

با وجود آنکه هواداران پرسپولیس بعد از آمدن منشا بی صبرانه در انتظار زوج منشا و طارمی در خط حمله تیم محبوب خود بودند اما این زوج هرگز نتوانسته خوب و امیدوار کننده ظاهر شود و در نهایت هم طارمی جدا شد و منشا هم در فهرست فروش قرار گرفته است.

برانکو برنامه های جدیدی برای خط حمله تیمش در سر دارد. او با جذب ترابی که از تاثیر گذارترین بازیکنان تیم ملی و سایپا است می خواهد تیمش را هجومی تر و تکنیک تر از قبل کند اما سرمربی کروات سرخ پوشان برای جایگزینی منشا هم یک مهاجم بلند قد در نظر گرفته و او کسی جز بودیمیر مهاجم دینامو زاگرب نیست.

سرمربی سرخ پوشان در نیم فصل دوم از زوج بودیمیر و ترابی به جای منشا و طارمی در خط حمله بهره خواهد گرفت و باید دید که ایا این بار هواداران پرسپولیس به جای منشا و طارمی از دو بازیکن جدید تیم خود لذت خواهند برد یا نه.

پرسپولیس در نیم فصل نخست با وجود مشکلات زیادی که داشت توانست نتایج بسیار خوبی کسب کند و به همراه سپاهان و پدیده صدرنشین هستند. شرایط برای پرسپولیس در نیم فصل دوم با توجه به مدعیان زیاد کسب عنوان قهرمانی سخت و سخت خواهد شد و به همین خاطر برانکو می خواهد بازیکنان باکیفیت و بهتری جذب کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: خبرگزاری فوتبال ایران
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۹۲۶۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان