//
کدخبر: ۱۵۸۸۷۸ //

حباب نقل و انتقالات پرسپولیس؛ ماریو بودیمیر را فراموش کنید، منشا را حفظ کنید!

ماجرای انتقال ماریو بودیمیر به پرسپولیس شباهت بسیار زیادی به پروسه حضور ایمن حسین عراقی در جمع سرخپوشان دارد.

حباب نقل و انتقالات پرسپولیس؛ ماریو بودیمیر را فراموش کنید، منشا را حفظ کنید!
به گزارش فرتاک نیوز،

  پس از ماه‌ها صبوری برای پایان یافتن محرومیتی ویران کننده و ملال آور، پرسپولیسی‌ها دیگر آزاد و بی‌دغدغه در بازار نقل و انتقالات حضور دارند و می‌توانند هر ستاره‌ای که مدنظر داشته‌اند را جذب نمایند تا به جبران آن روزهای دلمُرده بپردازند، اما انگار سرخ‌ها به روزهای منفعل خود در نقل و انتقالات عادت کرده‌اند و نمی‌خواهند باور کنند که آن روزهای بد پایان یافته است.

مشخصاً در بازار نقل و انتقالات پرسپولیس برنامه‌ای ندارد! چرا که تمامی گزینه‌های آنان یکی پس از دیگری تکذیب شده‌اند و هیچ‌کس به در ورودی باشگاه نزدیک نشده است و فقط بازی‌های خبری و رسانه‌ای ستاره‌های خارجی را در کنار نام پرسپولیس قرار داده بود تا مدیران باشگاه نیز سوار بر این موج، حسابی هواداران را بازی بدهند.

-20035

ماریو بودیمیر

ماریو بودیمیر همبازی صادق محرمی در دیناموزاگرب کرواسی، در پنجره نقل و انتقالات زمستانی جاری به عنوان گزینه اصلی حضور در خط حمله پرسپولیس معرفی شد تا به دنبال خروج گادوین منشا از جمع شاگردان برانکو، بازیکنی در خور کیفیت سرخ‌های تهران جذب شود، اما چگونه و در چه شرایطی؟! به همان ترتیبی که مدت‌ها پیش قرار بود ایمن حسین عراقی در تهران حاضر شود و به پای مراسم امضای قرارداد خود با سرخ‌ها بنشیند!

دروغ مدیران پرسپولیس این بار خیلی زودتر از آنکه خودشان انتظارش را داشتند رو شد تا دیگر این پروسه همانند بازی بی‌نتیجه ایمن حسین طول نیابد و خیال هواداران راحت شود؛ برخلاف ادعای باشگاه پرسپولیس که بودیمیر با حداقل هزینه ممکن به تهران منتقل خواهد شد و هیچ هزینه‌ای بابت بند آزادسازی قراردادش به باشگاه دیناموزگراب پرداخت نمی‌شود، آنها می‌بایست هزینه‌ای 600 هزار یورویی را برای جذب او پرداخت نمایند تا بتوانند این بازیکن کروات را در اختیار بگیرند، چرا که قانوناً بودیمیر بازیکن دینامو است و به هیچ عنوان بازیکن آزاد نیست!

-556612

گادوین منشا

همانگونه که پیش‌تر مطرح شد، پرسپولیس بیش از آنکه برنامه‌ای برای حضور در بازار نقل و انتقالات داشته باشد، به دنبال آن بود که محرومیتش را پایان دهد و تمام تمرکزش را بر روی این مسئله گذاشته بود؛ سرخ‌ها در این بازه زمانی کوتاه به هیچ عنوان نخواهند توانست بازیکن خارجی با کیفیتی را جذب کنند، اگر هم این اتفاق رقم بخورد آنها می‌بایست هزینه‌ای سرسام آور را برای این مسئله کنار بگذارند که بازهم از عهده باشگاه خارج است. با تمامی این تفاسیر بهتر است پرسپولیس منشا را حفظ کند، چرا که آنها بهتر از او را با توجه به شرایط عجیب خود نخواهند یافت!

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: ورزش 11
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۸۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان