//
کدخبر: ۱۵۸۴۸ //

دو گزینه فوق العاده برانکو برای فصل بعد را بشناسیم

اولویت نخست پرسپولیس در فصل جابجایی تابستانی تقویت خط دفاعی خود خواهد بود. برانکو دو گزینه را به باشگاه پیشنهاد داده تا با آنها وارد مذاکره شود.

دو گزینه فوق العاده برانکو برای فصل بعد را بشناسیم
به گزارش فرتاک نیوز،

با وجود آنکه پرسپولس در فصل جاری رقابت های لیگ برتر عملکرد بسیار خوبی در خط دفاعی داشته و کمترین گل خورده را به خود اختصاص داده اما عملکرد ناامید کننده سرخ پوشان در لیگ قهرمانان آسیا نشان داد که پرسپولیس اگر تحت فشار قرار گیرد در خط دفاعی خود آسیب پذیر است.

 

سرخ پوشان پایتخت فصل عجیبی را پشت سر می گذارند. آنها بدون آنکه زوج مناسبی برای سید جلال در خط دفاعی داشته باشند در حال قهرمان شدن هستند. درست است که محمد انصاری به عنوان زوج سید جلال در خط دفاعی بسیار خوب ظاهر شده اما پست تخصصی این بازیکن بال چپ است و طبیعی است که اگر تحت فشار قرار گیرد او هم اشتباه کند مثل دیدار برابر استقلال که دروازه سرخ پوشان سه بار باز شد.

 

برانکو تلاش زیادی کرد که یک مدافع خوب جذب کند. سرخ پوشان ابتدا با حسین کنعانی زاده گان به توافق رسیدند اما این بازیکن در نهایت راهی استقلال شد. سرمربی کروات پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا بعد از جدایی شجاع خلیل زاده او را جذب کند اما این بازیکن هم با سپاهان قرارداد داشت و در نهایت عبدالله ویسی اجازه جدایی به این بازیکن را نداد.

 

سعد ناطق دیگر گزینه مورد علاقه برانکو برای مشکل خط دفاعی تیمش بود اما باشگاه نیروی هوایی هم اجازه جدایی به این مدافع جوان را نداد.

 

در نهایت برانکو مجبور شد که پل یانسکی بازیکن بی کیفیت اوکراینی را جذب کند که این بازیکن هم تنها چند بازی آن هم به ناچار به میدان رفت تا پرسپولیس همچنان در خط دفاعی خود مشکل داشته باشد.

 

بدون شک اولویت برانکو و باشگاه پرسپولیس در فصل جابجایی تابستانی جذب یک مدافع وسط خوب خواهد بود. سعد ناطق و شجاع خلیل زاده دو گزینه پیشنهادی برانکو هستند که باید با آنها مذاکره شود تا در نهایت یکی یا هر دوی آنها جذب شود چرا که پرسپولیس فصل بعد بدون شک در لیگ قهرمانان آسیا هم برای قهرمانی خواهد جنگید و باید نیمکت قوی هم داشته باشد تا در صورت آسیب دیدگی مثل فصل جاری مجبور نباشد که از بازیکنان در پست های غیر تخصصی آنها استفاده کند.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۱۵۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان